sannaas

Alla inlägg under december 2011

Av Sanna - 17 december 2011 12:35

Hej på er !

Nyvaken & trött men när jag tittade ut så var det massa snö ute !  

ÄNTLIGEN säger jag bara !!

Idag står det på schemat blir det hurra för mig med släkten fyller 17 på tisdag.

Ett år kvar till 18 = HUND KÖP!!  

Är foto sugen så blir väl gå ut & fota senare idag & ta ut allis i snön kanske ?

Bjuder på en bild som jag tog nyss.

    

Av Sanna - 16 december 2011 23:10

Blir mysa ner sig i sängen & kolla på film eller se något på tv3 på datan .

Ha en bra kväll alla fina så ses vi!

Bjuder på en låt.

Av Sanna - 16 december 2011 22:10

Sitter & kollar tbx på allt som har hänt mig under året & jag kan inte förstå hur allt det här kunde hända alls..

Jag låg inne från & till i 6 månader jag minns allt precis varje tår som jag åkte ner från min kind.

Jag minns varje jävla möte med bup & soc,

Jag minns smärtan som ingen kan föreställa sig.

Jag minns varje natt som jag låg vaken & ångesten som smög sig på & alla gånger jag rymmde från sjukhuset..

Ja, jag vet att man inte ska skriva sånt här på internet men mer än så säger jag inte men ni flesta kanske vet eller ni som inte vet ja det va hemskt..

Vet inte vad jag ska säga men jag tror inte att det finns någon känsla som är såå sjukt stark som det va & är för mig med allt det här .

Men det är svårt att tänka bort nu när jag sitter & skriver om det men inget mer kommer ut.

& jag hoppas verkligen inte att ni  slutar följa min blogg nu ?!   


Av Sanna - 16 december 2011 21:13

Sitter & kollar på 4:an hm & myser med mina djur & tråkar ut mig själv.

Har svin tråkigt & sen att jag har varit hemma hela veckan & ja jag är trött att göra ingenting men ja jag börjar bli bättre iallfall bra!

Men vad ska jag skriva om här på bloggen ?!

eller vad vill ni se för bilder?!

Asså helt seriöst vet inte vad jag ska göra alls så kom jätte gärna med förslag så blir jag super glad!

Av Sanna - 16 december 2011 20:04

Det har ju inte kommit så mycket om min kanin här inne eller några andra djur som jag har här hemma skulle ni tycka om jag skrev mer om dom & självklart mer bilder ?  

aja Här får ni en bild på Allis 


 

Av Sanna - 16 december 2011 17:02

Hej bloggen !

Inte så bra bloggat men bup har varit här & så sov jag ganska länge idag med  

Men kvällens planer blir att ta det lungt & mysa framför någon film eller försöka vara med familjen ,

hm ja vad kan jag säga mer ?

Jag kommer göra om videoinlägget när jag kan prata normalt igen men ja det kanske kan det ett tag får hoppas att min hals blir ''frisk'' nu ihelgen .

Nu blir det mat dax mer uppdat kommer senare

puss! 

Av Sanna - 15 december 2011 22:02

Nu blir det film & mysa ner sig i min säng ska bli såå skönt!

Så det blir mitt sista inlägg för idag,

Godnatt så ses vi imorgon

puss !

Av Sanna - 15 december 2011 20:51

2 såna här ska jag inköpa till sommaren,

Grymt bra sida kika in du med ?!

http://kaballus.com/butik.html

 

Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards