sannaas

Alla inlägg under december 2011

Av Sanna - 25 december 2011 18:54

Hej på er !

Min dag har varit en riktig chill dag har sett på hundra tals filmer & bara vara sjukt skönt men man får ju världens ångest att man bara ligger hemma & inte gör ett skit men ja man behöver verkligen såna här dagar i bland .

Sitter just nu & lyssnar på denna låt .

Av Sanna - 25 december 2011 12:04

 


 


 

& utöver det  så fick jag en tidig julklapp  en dator början på december & sen ska jag få ett obejekt med    

Av Sanna - 25 december 2011 11:50

Godmorgon på er hoppas att ni fick en bra jul ?

Min var okej jag har fått allt möjligt så ja men det suger att fylla år 4 dagar innan julafton men jaja bilder vad jag fick kommer upp idag.

puss

Av Sanna - 24 december 2011 17:37

Nu har alla åkt hem & jag sitter trött & lite besviken på mitt rum.

Det kändes väl okej med alla paket nu resten av kvällen blir det mysa framför filmer på tv & datan.

Kommer  upp bilder vad jag fick senare

Puss!

Av Sanna - 24 december 2011 13:10

Helt sjukt det regnar på JULAFTON !!??   

VAFAN ÄR DET HÄR !!-.-

 

Av Sanna - 24 december 2011 12:45

    

Av Sanna - 24 december 2011 11:46

God Jul på er alla !

Sitter nu ny duchad men jul musik på på det högsta   

Försöker få lite jul känsla men så otroligt tråkigt att det inte finns någon snö alls ute -.-

Men ja  det får väl gå.

Vid ca 2 kommer alla hit då kommer mormor & morfar & sen mina morbröder mys.

Men ska fixa till mig & ge alla mina djur lite finare mat ^^

aja Ha en riktigt bra jul idag


Av Sanna - 23 december 2011 18:49

Jag har två marsvin som heter Pepsi & cola som fyller 6 år den 6 Januari 2012 .

Dom är allså rätt gammla & jag har ägt dom sen maj 2007 köpte dom i o-hamn & dom är mina helt egna första djur så det är speciellt .

Dom är hur speciella som helst & båda är rätt pigga för att vara så gammla dom har varit med mig nästan över allt.

Första sommaren så följde dom med till öland dom verkade trivas jätte bra & ja det var helt underbart.

Sen har åren bara åkt iväg känns som det va i går som jag fick dom. Men dom här två sista åren har varit kämigt för Cola ...

Han har fått knölar & tappat tänder så han inte kan äta ja & lite mer som jag helt inte vill gå in på men han har bevisat för mig varje gång att han är en kämpe & han gör verkligen allt & dom här två sista åren så har han kommit mig närmre & han är helt underbar...

Pepsi är en envis & prat glad kille som älskar gurka & pussas.

Han är verkligen glädje spridaren varje gång man kommer upp så skriker han på mat & han säger till när han inte vill något & ja han är väldigt bestämmd liten herre.

Pepsi & cola är oxå bröder så dom kan komma i bråk i bland men inte så allvaligt men ja cola börjar vissa att han oxå bestämmer så nu börjar det gå lugnare till men dom är verkligen för bra för att vara sant.

det går inte beskriva hur mycket jag älskar dom här killarna.

Dom får mig att må såbra & dom är verkligen för bäst .

Mina helt egna dottisar   

 

Pepsi

  

Cola

Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards