sannaas

Alla inlägg under november 2011

Av Sanna - 30 november 2011 20:49

Kan min kväll bli sämre?

jag fryser som ett cp är uttråkad hungrig har för mycket tankar vill att det ska bli 2013 å massa mer fanfanfan

Mitt humör ligger på noll kan knappt röra mig för min dumma jävla rygg...det kan FAN inte bli värre .

blä på hela skiten . -.-

 

Av Sanna - 30 november 2011 19:11

Lyssnar på denhär låten försöker tänka p annat men fan funkar det , Grymt bra röst !

Av Sanna - 29 november 2011 20:06

Av Sanna - 29 november 2011 19:12

Hej som ni märkte så bloggade jag inte igår hade ingen ork & ja ingen lust alls,

ja hur har dagen varit ? MASSA bråk som vanligt & sen all ångest...fyfan .

Var iallfall istallet som vanligt igår myste med mina 5 små älsklingar .

Tänkte skriva vad jag tränar med hästarna nu med & vad jag tänker nå med alla kommer nog senare ikväll isåfall .



 

En bild på Lego finaste ponnny .

Av Sanna - 27 november 2011 20:22


  ja , jagvet att filmen är skit dålig & allt & min röst låter helt mobbat men ni ville ju ha film stallet så här är den !

Av Sanna - 27 november 2011 19:05

Bra bloggat här!

Men går kvällen var helt okej filmen var grymt jävla bra helt värd att se, efter filmen så gick vi till åhmans åt & snackade satt där i nästan 1 timme sen hem till Nicoles pappa & hämta kläder sen till willys & köpa något till kvällen.

Hem & se film & sådär vi var upp till 2 någongång kunde inte sova förns 4 någongång ont i min jävla rygg.

vaknade sedan vi 8 somnade om &  vaknade vid 12 igen såg på film & sådär vid 2 stack jag till tåget som gick vid 5 minuter över 2.

Sitter nu i mitt rum & gör ingenting hästarna får vara idag har för ont i min rygg .


Av Sanna - 26 november 2011 16:00

Ny duchad & halv klar sanna här vavava!

ska bara platta mitt hår & fixa det sista & ladda kamran till 100 %, Ska se bio med bästa Nicole ur mysigt, filmen är sisådär 2 timmar kommer säker somna inte ovanligt alls min dag förövringt har varit åt skogen massa depp & ångest jag vill bara må bra...aja vi ses senare ikväll

PUSS!

Av Sanna - 26 november 2011 10:51

Trött bblä ...nyvaken & hm ont i ryggen som fan kan knappt röra mig & fy,

Om en timma ska jag till Lilleman har inte träffat han på ca 3 veckor det gör ont .

Ska middags fodra & mocka & sånt får se hur min rygg klarar av det?

& ikväll blir det bio med bästavän!

Får en bild på min finaste Flizan      


Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards