sannaas

Alla inlägg under december 2011

Av Sanna - 23 december 2011 18:45

Nu är jag äntligen klar med alla 4 burar & gjort lite fint på mitt rum.

Det är många som har frågat vem alla mina djur är så tänkte jag skriva lite info om alla så ni förstår vilka jag menar?

Skriv en kommentar om ni undrar över något ingen fråga är fel   


Av Sanna - 23 december 2011 16:19

Så skönt att ha en lillebror som hjälper mig att städa alla mina burar    

 

Av Sanna - 23 december 2011 15:34

Bättre bild på sakerna som jag har köpt till Minimal.


   


 


så det va köpet så sjukt nöjd över det  !   

Av Sanna - 23 december 2011 15:21

 
Av Sanna - 23 december 2011 15:07

Hej på er !

Sitter just nu & se tv & chillar.

kommer bli massa update idag det lovar jag verkligen

Kommer upp ett video inlägg senare idag ,

PUSS!

 

Av Sanna - 23 december 2011 00:39

Sitter här & är as trött men tänkte skriva ett inlägg ändån lovade ju er^^

Men dag har varit okej kom in till stan vid 3 gick & möte Nicole så gick vi ner till stan satt på donken ett bra tag  sen gick vi  till djurmagazinet kollade på mer burar & sånt till hamstrana. Hm efter det så gick vi hem till henne satt där & såg film.

Efter en timma eller något så gick vi hem till mig chillade & pratade & satt vid datan ja vi har tagit det lungt & inte gjort något speciellt.

Nicole gick precis hem & nu sitter jag här klockan halv 1 på natten & ser film & är dö trött ska väl mysa ner mig i min saknade säng så jävla skönt!

Vi ses imorgon blir mer blogganade då & det lovar jag .

Puss!

Av Sanna - 22 december 2011 09:16

Sitter i skolan & väntar tills vi får jullov ...eller jag vill ju inte åka ifrån min minimal...  

Seriöst jag kommer inte klara mig fan heller ...!!

Men ja vi börjar om tio minuter då ska vi se film tomten till alla barnen.

Men bloggen kommer bli bättre nu under lovet har mer tid för datan & så.

Men nu måste jag dra ska spela kort med några i klassen .

Ha en bra dag  så ses vi senare i dag .


Av Sanna - 21 december 2011 21:04

uppppps dåligt bloggat här både igår & idag förlåt

Men ja jag har massa saker att göra tar ner allt i mitt rum & ja hästarna tar ju all tid med & ja det händer mycket men jag lovar jag kommer blogga bättre imorgon & på lovet & har massvis med bilder på hästarna som väntar

så ni kommer få se massa bilder !  

Nu måste jag ducha & sen packa ska hem imorgon ..vill inte men det känns för jävligt..

Ha en bra kväll puss!  

Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards