sannaas

Alla inlägg under januari 2012

Av Sanna - 31 januari 2012 21:31

HAHAH grymt mörkt & skit dåligt filmat men först tänkte jag inte ladda upp den men det var en del som ville se så ja här är den små grabbarna busar i doms hage ♥


 
 
 
 
Av Sanna - 31 januari 2012 19:58

Hej på er sorry för grymt dålig update idag men jag har inte haft orken & sen har jag städat hela eftermiddagen gick till stallet vid halv 7 & kom hem typ kvart i 8, Myste bara med alla men med Minimal tricktränade jag med & det gick så sjukt bra är såå stolt..& idag är det första gången som vi ''tränar'' på riktigt ibörjan ville hon inte lyssna struntade i det totalt men efter några minuter så började hon vissa intresse & jag är helt nybörjare med trickträning med så jag visste inte heller riktigt hur jag skulle göra så jag testade fram & tränade lite på spansk skritt & bara efter några gånger som jag hade pekat på benet så gjorde hon det helt själv & hon såg så nöjd ut där med & såklart fick hon jätte mycket beröm  & hon verkade gilla det jätte mycket vilket är skit kul .

Ska se imorgon igen om hon kommer ihåg åh jag är så himla lycklig .


jag är så sjukt glad & lycklig med dig du har fått mig att gå vidare för all skit ja det är tack vare dig som jag finns kvar här nere. Finns inga ord i världen som kan beskriva dethär..

 

 


Av Sanna - 30 januari 2012 20:28

Förlåt för grymt dåligt bloggat idag men ja har haft massa att göra idag fick tbx mitt prov & fick godkänt vilket känns så jävla bra, Hästarna gick toppen idag nöjd med dom med men hinner inte med att blogga mer idag tyvärr.

Men jag återkommer imorgon igen ha en bra kväll!

puss .

Av Sanna - 30 januari 2012 09:00

Godmorgon på er !

Stolt över mig själv att jag till & med vaknade förre min ringklocka   

Annars så vaknar jag försent & får stressa mig iväg till skolan vilket alltid slutar dåligt.

Börjar inte skolan förns 40 minuter så ska väl ge hamstrarna mat & sedan gå iväg till skolan själva skolan suger idag världens tråkigaste ämnen odling hela dagen & sista timmen har vi idrott..det kan knappats bli värre men ja så får det vara.

Bjuder på en bild från nyss ha en bra skol dag !


 

Av Sanna - 29 januari 2012 21:53

Det var några som ville att jag skuller göra ''vecko dagar till hästarna''

Skriva upp så alla ni här inne vet vad jag ska göra med dom varje dag & då tänkte jag varför inte ?

Så jag gjorde lite snabbt hur alla ponnys  scheman ser ut hoppas ni som undrade om jag kunde göra något sånt fick det ni ville men om inte så kommentera i detta inlägg eller något annat så blir jag glad    

Som ni ser så sýns texten väldigt dåligt men så får det vara .


 


 


 


Jag hann inte göra Emils eller Micros

men jag skriver ner det så ni vet vad jag ska träna med dom denna vecka .


Emil's Vecka 6.

Måndag: Tömköra ''dressyr''

Tisdag:Longera

Onsdag: Trickträna

Torsdag : Vila eller hitta på något annat .


Micro's Vecka 6

Måndag: Vila olja in hovar & pyssla

Tisdag : Träna träns & något på ryggen

Onsdag:Trickträna

Torsdag:Busa i skogen



Av Sanna - 29 januari 2012 20:10


Ett klipp från torsdags på mitt hjärta blev massa mys i boxen när hon äter sitt lunch hö   

Av Sanna - 29 januari 2012 18:58

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

Så det va alla bilder från torsdags kommer upp lite filmer i veckan så ni vet, Hoppas ni gillar dom   



Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards