sannaas

Alla inlägg under december 2011

Av Sanna - 18 december 2011 20:00

Haj på er !

har inte bloggat så mycket nu idag men jag har inte haft lust & ja trött som ett cp med ^^

Men hela dagen så har jag kollat runt på hundar & chillat.

hm imorgon drar jag till linköping ÄNTLIGEN !

Bjuder på en låt som jag sitter & lyssnar på just nu

puss .

Av Sanna - 18 december 2011 14:46

Hej på er !

Min dag började med att jag vaknade vid 11 chillade lite hemma först & sen så åkte jag ner till stan med pappa & kevin .

Skulle köpa en ny bur till Puzzel passade på att köpa mer foder till Allis & marsvinen & en ny flaska till marsvinen med & sen så har jag fixat till buren & tagit det lungt orkar knappt göra något idag  

Men ja det är ju söndag idag så det är väl därför -.-

Kommer bilder på buren senare idag.  

xd

Av Sanna - 17 december 2011 22:16

HELT SJUKT videon får tala för sig själv xd

Av Sanna - 17 december 2011 21:04


 

Trömkörnings gjord

från ponnytrav.

245 kr

 

Fleecetäcke 86 cm

Från ponnytrav .

219 kr.

   

Träns

från hööks.

229 kr

Hittade inte grimman som jag ville ha till Minimal shet stoleken va slut trist men ska köpa mer till minimal & lego när sommaren börjar komma dom ska ju flytta till mig då över sommaren 3 långa månader hos mig fyfan vad jag kommer älska livet då!


Av Sanna - 17 december 2011 20:44

Hej på er återingen !

Åkte runt med pappa & mamma förut runt stan mådde så sjukt dåligt allt va åt helvete,

Men när jag kom hem igen åt jag & fick mina paket blev nöjd.

Fick pengar & massa med smink kläder smyken & en lavalampa^^

Men ja jag har kollat runt lite på internet & köpt en heldel saker till Minimal !

Kommer upp bilder på vad senare !

Sen imorgon ska jag köpa en större bur till Puzzel min hamster .

Hm vad händer mer ta det lugt se film & städa mitt rum.

Men vid ett lite senare inlägg kommer vad jag har köpt till min lilla tjej .


Av Sanna - 17 december 2011 16:27

Vill bara lägga mig ner & gömma mig från allt det här fan asså på allt skit   

Av Sanna - 17 december 2011 14:33

Aaaahop snart kommer släkten hit som jag skrev i ett tidigare inlägg så fyller jag år på tisdag .

Hoppas det blir bra har inte lust att träffa dom en sånhär dag som jag mår såhär tankarna går bara åt Lilleman för jag fick veta en sak om han idag ..Han blir utlånad på foder till en & jag kommer lixom inte få sitta på hans rygg eller ett jävla skit tills typ sommaren men ja jag har ju Minimal  men det känns så sjukt att hon gjorde som hon gjorde lixom blir besviken & skit men får väl bara tänka på att han inte är hennes eller ett skit  åh vill inte att det ska vara sant ..  

Men ja om 2 dagar får jag träffa Minimal & hoppas att jag glömmer bort allt om lillmen..

Nej nu ska jag inte sitta & skriva depp texter men snart kommer släkten så ska fixa det sista.

En bild på mig för några veckor sedan .

 

Av Sanna - 17 december 2011 13:40

Denna ponny är inte som alla andra hon är något så sjukt speciellt.

Första gången som jag fick se henne så var det kärlek vid första ögonkastet,

Det va som att leva i en stor obeskrivlig dröm där man bara kan vara så jävla lycklig,

Att bara få se hennes busiga ögon bara få krama om henne & gosa i mitt huvud i hennes mjuka nallebjörn päls & bara få vara & det är med henne som jag trivs som allra bäst,

Jag är såå jävla lycklig. Jag trodde aldrig att man kunde bli såhär jävla ''kär'' i en häst elller asså det går fan inte beskriva med ord det pirrar i hela min kropp nu när jag sitter & skriver om henne.

Hon må vara jätte fjantig & osäker & en hopplös tjurig liten ponny men för mig är hon rena sago ponnyn för just hon har allt som jag vill ha hos en häst & hon gör verkligen allt för sin ''ägare''

Men man måste lära känna henne från djupet för att hon ska våga lita på oss människor .

& hon är verkligen det bästa som har hänt mig & ingen ingen någonsin ska komma in & förstöra för oss jag kommer aldrig släppa taget om dig älskling, Det kommer vara du & jag till slutet på våra liv vi kommer uppleva mycket & jag ska göra allt för oss två.

Finns inga ord som kan beskriva i ord hur mycket jag älskar dig.

Minimal mitt hjärta du & jag för all framtid  

 
 
 
 

Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards