sannaas

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Sanna - 3 december 2011 21:46

JA, Äntligen har jag hittat  en shettis hemsida med fina & bara saker så när jag fyller år & det gör jag om ca 2 veckor så kommer det köpas massa saker där. Så jävla glad för jag har letat som en tok efter saker till shettisarna & till lilla Micro. Måste jag köpa en bra grimma till med & ett bett har jag hittat med..han kan inte ha tränsen & betten som vi har till dom andra för han är sååå litet huvud . Men yeeessss!

Allt ska vara i rosa till min tjej hon har grimma i skrik sosa grimsfaft & ludd sen toffsar & sånt men ja fan vad bra !

hmmm massa damp oh ja men lalalla

vi ses & jag saknar min lilla tjej grymt mycket   

Av Sanna - 3 december 2011 14:40

Lungn dag för mig idag har baea varit hos Lilleman fixat allt hos honom & vädret är ju typ mys väder med så jag har gosat ner mig i soffan men 3 bra filmer & cola & såklart godis.

namnamnam!

Den här filmen har jag börjat med :

 


Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards