sannaas

Alla inlägg under september 2011

Av Sanna - 30 september 2011 17:23

Seg dag mot annat har ingen ork att göra ett skit har bara städat pepsi  colas & allis burar.

 Sett 1000000000 tals filmer näe men har bara hängt nere i soffan sen jag vaknade & det va vid ca 8 eller något?

Vill bara till linköping slippa denna skit håla allt här är bara skit snack jag försöker verkligen skita i dig men hur lätt är det när du kommer hela tiden med skit som inte ens är sant du gör fan allt så allt ska bli värre det gör så jävla ont om annat.

Ska väl se idol med mamma ikväll & sen ska jag släppa ut allis så hon får springa av sig

Har inget annat att skriva just nu.

ses

Av Sanna - 30 september 2011 15:27

Hej alla!

Nu börjar jag komma igång med bloggen börjar bli nöjd med hur den ser ut & så vidare men headern ska jag fixa iorning nu i helgen.

Kommer försöka skriva varje dag,

Det som jag kommer skriva om är :

* Mitt liv

* Mina djur här hemma

* lilleman

*shettisarna

* Skolan

*Hur jag mår & så vidare.

Ska försöka komma igång riktigt mycket med bloggen .

Nu ska jag se film & ta det lungt vi ses senare idag

 

 

 

  jag älskar dig min finaste grabb   

Av Sanna - 24 september 2011 20:43

Hey eller något?   

Kan ju börja med att säga grattis sanna vad mycket du har bloggat xd

Näääe , men har lixom inte haft ork jag kommer vara mer aktiv jag lovar

har ingnget mer att skriva om för stundren


tjjja då

Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards