sannaas

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Sanna - 9 december 2011 21:12

Idol får inte vara slut förevigt !  

Vadan ska man längta efter på fredagars kvällar ?

& vad ska man längta till det sänts i tv ?!

Nej det kommer inte gå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det ska vara idol & inte något annat sång pogram...

Åh vad jag hatar det här !  

Av Sanna - 9 december 2011 20:19

JAG BARA ÄLSKAR JURYN DOM ÄR SÅ KLOCKRENA !


 

Av Sanna - 9 december 2011 18:05

Dagen brörjade med att jag vaknade vid kvart över 7 .

Startade min platt tång böjade sminka mig & hitta kländer plattade håret & packade klart det sista .

Gick till skolan vid typ kvart i 8 när jag kom ditt & det va typ 10 i.

Spelade kort med Jeccika sen började lektionen & då hade vi att vi skulle göra typ skyltar vi ska sälja kulgranar...

hm hade rast vid 9 gick ner & fikade med alla andra gick ut & gick med Smilla med min lärare & jeccika den är min lärares hund. Nästa lekton var se film & skriva om lamm ...när lektionen slutade så blev det massa bråk fick gå imellan & ja..

Hade lunch efter det & slutade  vi & vid 12 gick min buss in till linköping .

Fick sitta på stadtionen i lite mer än 1 timme tåget hem gick vid 7 minuter över 2 .

Hm var hemma vid ca 4 någongång,

Åkte & köpte lite gott till kvällen & en film är nu hemma & har myst med mina älskade saknade djur.

hm idol ikväll hoppas verkligen att Amanda vinner för Robbin är inte värd det ett skit!

Håller på att fota min djur har inte några nya bilder på mina djur så dom kommer väl senare ikväll.


Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards