sannaas

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Sanna - 6 december 2011 22:46

Bild från min & minimals lilla runda när årets första snö kom .

 

Min bästa tjej var pigg & glad som alltid  

   

Bild från idag

Du är det bästa som finns i mitt liv  

   

.....& dagens köp !


Det va alla bilderna som jag orkade fixa iorning blir film & mys sen sova för inatt fick jag endast sova i 4 timmar... helt slut med andra ord !

Godnatt.

  
Av Sanna - 6 december 2011 19:40

 
Av Sanna - 6 december 2011 19:23

Vilken helvetes dag ..

Tjenare eller något jag fryser som ett as min kropp är som is & fyfan säger jag bara  

Skol dagen var inte alls bra massa skit & fyfan, Men imorgon är det stall bra där.

hm va i stallet i ca 2 timmar idag hann med att gå ut en lång tur i skogen med mina hundar & då menar jag ju självklart små killarna Lego & Micro dom verkar tycka att det va skit kul sparng på & hoppade över hinder som låg på slingan fick gå in i skogen mellan träden för där är det SÅKLART godare ?

Skönt att bara va & båda två var på bra humör. Longerade mitt hjärta var skit pigg men lyssnade KÄRLEK .

Borstade  Emil & oljade in hans hovar & bara fixade med honom verkar tycka att det va skönt,

Romeo fick vila hann tyvärr inte med han  

Men oskar hämtade mig istallet så körde han till mitt boende hämtade min plånbok åkte in till stan köpte en klicker & godis till min kära kanin.

Så klickern ska jag ta med mig till stallet & träna på emil minimal & romeo, ska träna dom små med det nästa vecka tror jag .

lalalla vad mycket jag skrev har inget mer att skriva just nu, Kommer bilder på klickern & sånt senare .   

Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards