sannaas

Alla inlägg under december 2011

Av Sanna - 31 december 2011 15:06

Nu är jag klar & ska snart dra till Nicole, Känns lite konstigt att idag blir det ett helt nytt år känns inte som nyårsafton alls men denna nyår kommer säkert bli toppen ska ju tillbringa den med bästavän & jag tar såklart med mig min kära kamra så det kommer komma massa bilder .

Kommer nog inte blogga mer idag. Men jag önskar er alla en gott nytt år så ses vi igen 2012.

Bjuder på en bild från nyss.

Puss på er alla & ha en riktig bra dag!   

 

Av Sanna - 31 december 2011 14:08

 


 

Av Sanna - 31 december 2011 13:49

 


 


en kofta:199

Solpuder: 100

brunkräm :139

borste: 70

eyeliner:70


Av Sanna - 31 december 2011 13:33

Hej på er !

Sitter ny duchad & ska väl snart fixa orning mig ska fira nyår med bästavän underbart. 

Bilderna på vad jag köpte igår kommer senare.


Av Sanna - 30 december 2011 20:31

Nu blir det film mys med familjen låter bra i mina öron ha en toppen kväll .

pussi

Av Sanna - 30 december 2011 18:03

Kom för ett tag hem från stan kom massa saker hem så är nöjd med dagens köp .

& det var mega mys hemma hos mormor & morfar,

Bilder på vad jag köpte kommer senare   

Av Sanna - 30 december 2011 13:47

Sitter just nu & sminkar mig & fixar kläder vid halv 3 blir det att dra till min kära mormor & morfar blir att fika & sitta & prata . Efter det ska jag ner till stan & köpa lite saker till mig själv burkar alltid köpa saker till mina djur men idag endast till mig ^^

Hoppas att ni får en trevlig dag så ses vi senare i dag

PUSS.

Av Sanna - 29 december 2011 20:30

 
 
 
 

Du har ridit ponny [x]
Du har ridit häst [x]
Du har ridit en fjording [x]
Du har ridit en shettis [x]
Du har ridit en fullblod [x]
Du har ridit en dressyrhäst/ponny [x]
Du har ridit en hopphäst/ponny [x]
Du har mer än 5 rosetter [x]
Du äger/ägt en häst/ponny [/ ]
Du har/har haft en foderhäst [x ]
Du har/har haft en sköthäst/medryttshäst [x]
Du kan stallets grundregler [x]
Du har hoppat vattenmatta [x]
Du har hoppat räcke [x]
Du har hoppat oxer [x]
Du har hoppat grind [x]
Du har hoppat en bana [x]
Du har tävlat i hoppning [x]
Du har tävlat i dressyr [x]
Du kan göra skänkelvikning [x]
Du kan rida ett dressyrprogam [x]
Du har en favorit häst/ponny [x]
Du vet vem Malin Baryard är [x]
Du vet vem Jan Brink är [x]
Du vet vem Maria Gretzer är [x]
Du vet vem Linda Heed är [x]
Du har varit på Horse Show [x]

Du har ridit western [x]
Du har ridit voltige [x]
Du har ridit en unghäst [x]
Du har ridit en häst som är över 20 år [x]
Du har suttit i en dressyrsadel [x]
Du har suttit i en hoppsadel [x]
Du kan alla hästens kroppsdelar utantill [ ]
Du har läst mer än 100 hästböcker []
Du har mer än 5 hästposter på ditt rum []
Du har ridit en a-ponny [x]
Du har ridit en b-ponny [x]
Du har ridit en c-ponny [x]
Du har ridit en d-ponny [x]
Du har ridit en shire [ ]
Du har varit i ett stall mer än 100 gånger [x]
Du vet vad spilta är [x]
Du vet vad box är [x]
Du vet det man bör veta om hästen [x]
Du kan tränsa [x]
Du kan sadla [x]
Du har ridit i skogen [x]
Du har ridit i paddock [x]
Du har ridit i ridhus [x]
Du har ridit vid en sjö [ /]
Du har ridit på en gräsbana [x]
Du kan mer än 5 ridvägar [x]
Du har varit funktionär på en hästtävling [x]
Du har ryktat en häst [x]
Du kan mer än 5 olika borstar [x]
Du bor nära ett stall [x]
Du har en grimma [x)
Du har ett träns [ x]
Du har en sadel [ ]
Du har ett eller flera bett [x ]
Du har ett par stigbyglar []
Du har ett täcke [x]
Du har en ryktlåda []
Du har borstar []
Du har två eller fler schabrak [x]
Du har två eller fler vojlockar []
Du har ett par benskydd [ x]
Du har ett grimskaft [x]
Du har ett par sporrar [x]
Du har två eller fler ridspön [x]
Du har ett par vita ridbyxor [x]
Du har ett par helfärgade ridbyxor [x]
Du har ett par helskodda ridbyxor [x]
Du har ett par tvåfärgade eller rutiga ridbyxor [x]
Du har short chaps [x]
Du har ridstövlar [/]
Du har ridskor [x]
Du har ett eller flera ridhandskar [x

Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards