sannaas

Alla inlägg under oktober 2011

Av Sanna - 31 oktober 2011 15:56

Hej på er igen nu är min blogg som vanligt igen har kommit igång med alla inlägg hm älska't!

Min kväll blir toppen ska ut till bästa lillema nu & mocka & mysa sedan hyr jag & nicole film & sover även hos henne ur mysigt enligt mig.Fårse om jag bloggar senare från hennes data men annars ses vi imorgon igen ha nu alla en toppen kväll & mys på som bara den   

Herrå

Av Sanna - 31 oktober 2011 11:25

Info om vad jag har tränat med ponnysarna förra veckan.

 

Minimal: Vi har mest lekt & skapat förtrående för varandra & bara haft det underbart & det går framåt känns så skönt att vi kommer framåt med allt & kommer film när jag busar med henne i hagen skulle longera henne i grimma bara men det blev något helt annat  . Denna ponny är något speciellt & ingen kommer kunna ta hennes plats min älskade mini   .

 

Romeo: Det går toppen med han med körningen går han verkligen skit fint mjuk & han lyssnar så bra på allt man ber honom om & jag har tänkt köra han 3 gånger i veckan & dom andra två dagarna blir det mys & fixa hans hovar han är ju gammal så en gång i veckan ska jag olja in hans hovar & snygga till han & en gång i veckan ska vi longera eller gå ut & gå han har blivit en helt annan häst det säger alla & vet ni hur underbart det känns? ..obeskrivligt.

 

Emil :Det går sådär i körningen men man måste kämpa för att nå till toppen & det kommer vi göra , jag har kört han hm ca 2-3 dagar nu förra veckan & så har jag tänkt att köra han med så en dag blir det longering eller så trömkör jag han & en dag så får han vila. Förra veckan var super bra seg vissa dagar men är duper super nöjd med ponnyn.

 

Lego: Det går framåt har börjat träna han med träns & han klarar det skit fint & i söndags fick han springa med när jag körde Emil han var så himla duktig sprang brevid fint & var på g hela rundan & Lego är väldigt försiktig men nu är han mer glad & gnäggar alltid när han ser mig & är mer sociall framåt & vågra ta för sig ja han har gjort enomrt framsteg denna vecka !

& i tisdags så fick han springa brevid Romeo när jag körde han lite för fort var det ju men han kämpade på bra. Snart ska jag börja lägga på saker på ryggen & vi har tränat på att ha täcke på sig lite närvös första gången men det gick.

 

Micro : Går framår med han med han fick springa previd Emil när jag körde han & det var inte det roligaste om jag säger så men ja vi kör i våran takt & träns träningen går framåt med blir att skaffa ett mindre träns till han för han har så himlans litet huvud.Jag tränar han med att han ska ha  täcke  på sig & det går skit bra & han är en cool ponny som tycker det mesta inte är ett dugg läskigt skönt med såna ponnysar.

 

Så nu har ni fått veta hur alla fem ponnysarna ligger till   

 

 

 

Av Sanna - 31 oktober 2011 10:56

bra bloggat här..förlåt jag ska bättra mig men ja det är ju höstlov & det känns förjävla bra men fan vad jag saknar Romeo & shettisarna..  

jag lovar jag ska vara aktiv nu,

jajja bloggar mer senare pusss!

Av Sanna - 29 oktober 2011 19:55

Jag vet att jag suger på att blogga men det händer mycket med mitt liv nu..bara varit hos lilleman idag blev massa mys & fixade med honom så himla skönt att träffa honom & det känns skönt att få träffa han hela veckan med.

Sen har jag bara sovit från typ 3 till halv 7 deppat hela jävla dagen ja jag vill bara försvinna från all skit, tårana bara rinner & ångesten växer ingen kommer förstå näe ingen ide ens att förklara men ska iallfall snart möta upp Nicole hon sover här & vi ska ha en mys kväll & prata ut tur att man har någon som förstår.

Näe nu ska jag inte skriva mer vi ses senare ikväll eller imorgon ska skriva med vad jag har tränat ponnysarana  med denna vecka mycket att tänka på & sen har jag massa ovisade bilder som jag tänkte ladda upp på bdb eller här .

Vi ses & jag hoppas att eran dag har varit bättre än min .

Av Sanna - 28 oktober 2011 20:37

HAHAHAHAHA!

Bra bloggat här ja, förlåt för grymt dåligt bloggat  men ja jag har kommit hem super sent på kvällarna & då måste jag sova för att klara av en till dag & sånt men jag lovar att bättra mig lov med så ni vet .

Kommer skiva vad jag har tränat ponnysarna med & jag kan säga att det har gått grymt mycket framåt med varje häst så jävla nöjd info om det kommer sedan   

Av Sanna - 22 oktober 2011 20:21

Av Sanna - 22 oktober 2011 11:45

Dåligt bloggat här var det ja!

Men igår när jag kom hem från linköping var jag över trött & tittade idol med nicole hon sover även här med   

Ska ut till lilleman senare idag & sen ska jag ta det lungt det behöver verkligen jag,

Hm har inget mer att skriva om precis just nu men vi får höras av senare.

Pussi

Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards