sannaas

Alla inlägg under juli 2011

Av Sanna - 28 juli 2011 19:56

Jag älskar dig så otroligt mycket finner inga ord som kan förklara min kärlek du är fan hela mitt liv det är du som gör att jag står kvar här det är du som gör att jag orkar med livet, Utan dig så finns inte jag.

Lilleman du äger mitt hjärta du är så speciell.

KÄRLEK på bästa hästen   

 

 

Av Sanna - 27 juli 2011 22:33

Dagen har rullat på men fan vad varmt det har varit ?!

Men ja kollat på den nya skolan och ja det känns okej på det sättet men nej jag vill inte lämna allt jag har här hemma tårana rinner ner för om endast två veckor ska jag lämna viken och flytta upp till linköping fast jag är ju hemma på lov och helger med lixom jag klarar mig ju fan inte utan dom ?!

Vet inte vad jag ska säga har fan inga ord alls.

Vi ses mys med djuren !

  

Skolan...


 

Av Sanna - 26 juli 2011 16:17

Varför gör du såhär ? jag fattar inte hur du kan men du lyssnar inte det du har i ditt huvud är väl att få mig inlåst igen ?!

Jag vill bara lägga mig ner och aldrig någonsin vakna upp igen.   

Av Sanna - 24 juli 2011 20:21

Dåligt bloggande jagvet men jag har inte haft någon lust att skriva och shit men skitsamma .

Dagarna rullar väl på som vanligt ?

Men tankarna jag har u huvudet får mig att sjunka under jord men det finns fan inget att göra heller..

Hela min vecka har jag varit med nicole vi har sovit över hos varandra och varit i stallet myst  med film och varit uppe halva nätterna och ja hon förstår mig verkligen jag älskar dig nicole mest av allt .

Men ja vete faaan vad jag ska skriva mer men så var det med det !

Puss

Av Sanna - 23 juli 2011 13:51

Kunde inte blogga igår för att vädret var som det var och faan vad äckligt det var med ...men ja idag så ska jag ta en skritt tur i skogen och sen ska väl jag och nicole gå på tivoli ;)

Skriver mer ikväll ha det bra alla !

Av Sanna - 21 juli 2011 16:39

  I love u   

Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards