sannaas

Alla inlägg den 28 december 2011

Av Sanna - 28 december 2011 20:46

Nu blir det se denna deckarminiserie med mamma & pappa mysigt värre .

Den går på tv1 från klockan 9 till 10 halv 11 någongång om jag inte minns helt fel.   


 

Av Sanna - 28 december 2011 19:32

''Några som undrade vad min blogg handlar om & vad jag vill komma med hela bloggen ''

Roligt med såna frågor hörrini    

Hm Från början ville jag bara skriva lite vad som & lägga ut bilder & så men ju mer jag bloggade ju mer tyckte jag om det så du blev jag mer aktiv & började få mer läsare & ja nu har det bara gått bättre & bättre.

Det min blogg handlar om mest är ju såklart mitt liv & mina djur & ja nästan allt sånt men nu i Januari ska jag börja köpa in en dvärghamster hona & hane & starta en hamster upfödning   

& jag ska helt enkelt födda upp dvärghamstrar & det ska bli skit kul .

& jag tänker gå min egna väg & inte följa vad alla andra gör jag tycker själv att jag kommer bäst på det med .

jag ska först & främst sälja till privat personer & sen till djur affärer,

Hm skriv en kommentar om ni undrar över någon ingen fråga är dum

puss på er .

Av Sanna - 28 december 2011 19:03

Jag blir så trött på alla killar & dom som bara är ute efter en sak ska gå på mig som jag vore skit.

Är inte jag lika värd som alla andra?!

näe jag ska inte sitta här & gråta som ett jävla barn vafan heller det är lov & ingen jävel ska förstöra för mig.


Av Sanna - 28 december 2011 14:35

Drar mig bort till bion nu så ni får ha en bra dag så ses vi senare idag bjuder på en bild som jag tog nyss.

PUSS.

 

Av Sanna - 28 december 2011 13:49

Det va en som ville se en smink video här inne är det några mer som vill se ?

 


Av Sanna - 28 december 2011 13:41

hej bloggen !

Sitter här & fixar mig dagens planer blir bio med Nicole & våra små syskon ska gå på ALVIN GÄNGET 3 xd

Om jag ska vara ärlig så älskar jag barn filmer fom är speciellt min & Nicoles humor till 100 .

Men ja ska bli mysigt vet inte vad jag ska skriva mer men vi ses senare idag.

PUSS .

Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards