sannaas

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Sanna - 19 december 2011 20:36

& nu kommer det bilder på min lilla bebis Lego  

Du är så speciell & du har tagit mitt hjärta & jag kommer aldrig kunna släppa dig.

Jag älskar dig finaste bebis.

   

Visst är han fin ?! :')

 

Bästa ponny   

 

Tiggare xd

 

Älskling   

 

Jag kommer älska dig tills mitt hjärta ej klarar av att slå mer .

   

The two of us against the world.

 

 Du är så perfekt i mina ögon, Jag kommer alltid älska dig finaste vän .

Det är absolut DU & MINIMAL som gör mig starkast.


Så det va alla bilder, Hoppas att ni gillar dom ?!   

Av Sanna - 19 december 2011 20:13

Nu kommer det bara bilder på Mitt allt

Såklart MINIMAL   

Älskade ponny du är verkligen allt finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag älskar dig

Du är allt som jag har drömt om. Jag släpper aldrig någonsin dig .

 

Finns det någon finare än dig ?!

 

Min dyrbara skatt <3

 

Åh jag bara ryser när jag ser denna bild ser ni hur nallig hon ser ut.  

  

För all framtid vi två

 

Älskade hjärtat .

   


 

Min älskling   

  

Min framtid . 

   

Jag trodde aldrig att vi skulle hitta varandra & komma så här långt, Jag är den lyckligaste när jag får vara i din närhet.

 

Nyfiken skrutta.


Det va alla bilder på min älskade. Du är min lycka min frihet mitt allt finns inga ord som kan beskriva allt det här du är ta mig fan för bra för att vara sann.  

Det kommer för alltid vara Du & jag .  

  
Av Sanna - 19 december 2011 20:03

Fick en lava lampa av mamma & pappa i helgen lite över redigerad men skit samma gillar bilden om något .

 

En liten Puzzel <3

  


 

Min älskling .

   

 Jag älskar dig   




Bilder från helgen mer kommer från idag på Minimal & Lego.

Av Sanna - 19 december 2011 19:20

Kommer bilder på vad jag köpte till puzzel & Marsvinen i söndags .


Puzzels bur  

    

Behövlig sak enligt mig till alla djuren såklart.

 

En flaska til Pepsi & cola  

   

Foder till Allis & Marsvinen .


Så det va alla saker som jag köpte i söndags   

Av Sanna - 19 december 2011 18:31

Hej på er !

Kall sanna här vava... sitter iallafall i linköping nu, Kom hit vid halv 11 för då skulle vi till ett jävla möte som alla dagar på sjukhuset somnade & mötet va fan as länge & åh jag var inte på det humöret alls & sitta prata -.-'

Efter mötet så åkte vi till donken & sen vidare in till mat affären köpte mat till veckan.

När jag kom till skolan la jag in allt i kylen & byte om till stall kläder & gick till stallet.

Hästarna var underbar idag.

Men jag hann bara med 3 av 5 dom minsta bebisarna fick vara idag.

Tricktränade med bästa Minimal bäst va hon ♥

Körde Romeo mjuk & fin ponny häst. & Emil lekte/longerade jag.

Sitter nu på rumet & fryser ännu mer.

Kommer upp lite bilder sen som jag fotade p Minimal & Lego.


Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards