sannaas

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Sanna - 25 januari 2012 21:37

Bloggen suger idag förlåt   

Men på eftermiddagen så hade jag ju stall med jag red en av skolans nordisar Apollo gick bra jobbade på volter var väldigt pigg & han är ju en körhäst så han är inte så jätte mycket riden mer körd men, Efter det red tbx till stallet fixade honom hämtade in alla skolans hästar slutade vid typ halv 4, Bort till ponnysarna hade jätte ont i kroppen & var jätte trött så jag longerade Romeo i padocken han jobbade på bra han har inte blivit så mycket jobbad dom senaste dagarna så han var nog nöjd över att få jobba lite.

Tänkte ju hålla på med alla ponnysarna men kroppen orkade inte med vilket är skit surt ..-.-

aja direkt när jag kom hem så somnade jag i min säng med stall kläder & allt har ju typ bara sovit i typ 3 timmar i natt så det är väl därför . Nu ska jag se på Norska paradiset som jag gör varje kväll & efter det sova för det behöver jag verkligen!

En bild på Apollo inte så bra bild men skit samma .


 

Stör mig stort på datan är bilden åt rätt men på bloggen & fb så är den såhär ....!!!!

...

Av Sanna - 25 januari 2012 12:12

Precis inkommen från stallet har varit hos min lärares hästar löshoppt dom & fixat doms boxar & mat kallt kallt kallt kallt men det gick ..Hela förmiddagen har varit deppig orkar inte med allt dethär orkar inte ens prata med någon jävel för ingen förstår & nu inser jag verkligen vem som finns för mig med precis INGEN..

Vill bara se hur Emil mår orkar inte med skolan alls helt enkelt   


Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards