sannaas

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Sanna - 17 januari 2012 21:25

Handlat känns skönt & få hem lite mat & sånt toppen !

Skit trött i kroppen men jag känner att jag måste hoppa in i duchen men jag orkar verkligen inte   

åh vad jobbigt ..känner att bloggen inte blir så bra & väldigt ointressant & osäriös men det får ni ta!

Puss på er !

Av Sanna - 17 januari 2012 17:49

Ligger i min säng & är dö hungrig & sen väntar jag på Oskar som ska hänka med mig till affären måste handla,

Orkar inte vill bara ligga inne men ja jag måste verkligen tyvärr.

Skol dagen gick åthelvete sista lektionen hade vi idrott & ja jag stack för det hände lite saker & ja jag ville ju lixom inte vissa för andra att jag grätt heller, Så jag stack till stallet körde Romeo en lång runda var skit fin i slutet & lyssnade hela tiden på mig världens bästa!

Med Lego & Micro så fick dom ha träns på sig & tömkörnings gjorden som alltid typ?

Gick prima det med . Emil & Minimal fick vila massa mys & borstning & jag tror inte att dom säger nej till det ?

Så nöjd över alla fem ponnysarna . oj han kommer visst nu hehe ja jag kommer alltid försent ^^

Vi ses sen puss !

Av Sanna - 17 januari 2012 12:15

Stör mig på skiten jag försöker verkligen göra allt för att ni andra ska tro att allt är så jävla perfekt.

Men jag klarar inte av dethär mer jag orkar inte hålla in allt det går fan inte längre ...  


Sitter i skolan & spelar kort försöker hålla tbx mina tårar går åt helvete..

vi ses senare idag ska bli skönt att se ponnysarna & hoppas att dom får mig på annat.


Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards