sannaas

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Sanna - 9 januari 2012 18:53

hej på er nu kommer jag bli aktiv igen,

Min dag  i skolan har varit okej lite seg men ja det funkar   

På idrotten gick vi ut & gick dom som inte ville vara med & då passade jag på att ta med mig Minimal var ute & gick i ca 1 timma eller något gick jätte bra var pigg hela tiden & vi gick förbi flera ''läskiga'' ställen & hon var väldigt närvös men med en fast hand så kom vi förbi dom så duktig ponny !

Jessica hänkade med till stallet tömkörde Romeo var pigg & fin som alla dagar, Tömkörde Emil runt alla stallen var sjukt fin & så mjuk hela tiden & lyssnade verkligen hela tiden med så grymt nöjd .

Med dom små gjorde jag samma sak som igår & ja jag börjar träna dom lite nu med igår fick lego ha träns på sig va ute & gick & det gick super bra samma med Micro han hade på sig tömkörningsjorden gick super & idag gjorde jag tvärtom & båda grabbarna var super duktiga så nöjd över bebisarna små !   

Har nu varit hemma i ca 2 timmar & ätit städat klart på mitt boende ska väl snart mysa med mina hamstrar har tagit det det lungt med dom nu dom två första dagarna för att dom ska kunna känna sig hemma & sånt.

Jaja mer update kommer senare.

puss .


Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards