sannaas

Alla inlägg den 24 januari 2012

-

Av Sanna - 24 januari 2012 22:32

Har precis duchat & ätit & fick lite svar från Elisabeth han är något bättre var ute & gick med honom lite innan fodringen med, Ska du se på Norska paradiset älska pogramet asså!

Blir nog mitt sista inlägg blir att lägga sig i sängen & hoppas att man kan sova .

Tack för all stöd puss på er !

 

Av Sanna - 24 januari 2012 20:48

Det här känns kan inte sluta gråta kan jag skakar jag vet inte vad jag ska ta mig till & jag kan heller inte förstå hur detta kan ske.

Jag har lärt mig en ny sak idag man vet aldrig vad man kan förlora på någon minut det gör ont, Finns nog inte något ord i världen som kan beskriva det ..

Så som igår så körde jag Emil han var skit fin & arbetade på jätte bra hela tiden & 24 timmar efter så är han jätte dålig kan knappt stå & vill bara ligga ner vill inte äta eller något & det gör så ont kan jag inte fatta det är helt sjukt .

Jag kan ju inte heller säga att jag har förlorat han men jag kan inte göra något & det gör ännu ondare jag skulle kunna ge hela världen för att få tbx den vanliga Emil igen han som är pigg & alltid glad & han som alltid hittar på något hys,

Det är han som alltid får mig att vara glad när min skol dag har varit åt helvete som den är nästan varje dag det är just Emil som får mig att bli glad att komma till stallet för precis alltid ska han försöka hitta på något & jag minns hur arg & trött jag har blivit på Emil för det han har gjort men nu idag när jag kom till stallet & han bara låg ner i boxen hade ingen lust att hålla på & ''dumma'' sig ja hoppas att ni förstår lite vad jag menar men jag får inte fram orden allt gör så jävla ont . Min kväll/natt kommer gå åt helvete kommer inte kunna sova har inte alls någon lust att gå till skolan & imorgon & vi har stall, Det som jag älskar & jag vill bara ligga hemma i min säng eller bara vara i stallet & se hur Emil mår vill eller orkar inte tänka på något annat.

Jag vill bara att emil ska bli den busiga jobbiga pigg glada Emil igen ..

Ska hoppa in i duchen nu & försöka äta men känns om jag kommer svimma..fan då allt som gick någelunda bra i skolan igen kommer gå åt skogen har inte lust för något alls vill bara gömma mig från omvärlden.


 

Så som när jag ser denna bilden så ser man ju lite den busiga glada Emil..



Av Sanna - 24 januari 2012 19:37

Blir nog inte så mycket bloggande i kväll ska gå till emil se hur han mår & sen ut & gå lite mysa & pyssla om han lite är så orolig för han..  

Kommer väl mer update imorgon så får ni läsa vad som hände & allt annat har inte ork eller lust att sitta framför datan när Emil själv mår dåligt hoppas ni förstår ..?

Puss på er !

Av Sanna - 24 januari 2012 19:31

 Världens bästa Emil bli bra nu är så orolig för dig..  

 

 

Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards