sannaas

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Sanna - 10 januari 2012 18:48

Finns ingen bättre än att komma ner i stallet & mötas av 4 små shettisar som gnäggar av glädje när dom ser mig i stallgången helt obeskrivligt underbart!

 

Jobbade ingen ponny idag var jag som sakt deppig & skit så det blev bara massa pyssel i stallet & det gillas det med (y

Började med Lego borstade länge massa mys sen gjorde jag fina flätor i mannen ^^

Minimal blev det massa mys i stallgången åh underbart !

& Emil blev det massa MYS i boxen , Micro sprutade jag in medicin i ögat & massa mys där med.

Romeo fick vila helt idag. Har bara chillat kollat på blocket & sånt lagar mat nu & Puzzel springer på mitt golv.

Hm det va allt för stunden, Ska ladda in massa bilder som ligger i kamran på hästarna & maxen  


Av Sanna - 10 januari 2012 16:13

hej på er bloggade inte  så mycket igår för jag pallade inte men ja nu ligger jag i sängen & deppar skolan var skit massa bråk & skit.

Men snart ska jag ner till stallet mysa med min fina ponny Minimal blir nog bara det orkar inte med dom andra 4 ponnysarna idag är jag skit seg i kroppen & fy & sen är det så jävla kallt ute fyfan .Ja näe nu ska jag ta mig ut i kylan & hoppas att mitt hjärta får mig på annat.

 Vi ses senare ikväll puss

Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards