sannaas

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Sanna - 3 januari 2012 23:16

Mitt sista inlägg för kvällen.

Skrev ju förut idag att jag ska åka imorgon & träffa Minimal  så jag åker allså med tåget ner till linköping fan vad jag längtar !

Men så ska jag sova hos Elisabeht till lördag sen på lördag ska jag flytta in till min andra boende på skolan ska bli såå skönt , Så då kommer mina hamstrar bo där med bäst allså. Men jag vet inte om jag har tillgång för data dom här tre dagarna men annars så ses vi på lördag kväll men ni får ha så bra för det kommer verkligen jag ha va med på massa nya bilder på hästarna & sånt.

Puss på er !

Av Sanna - 3 januari 2012 22:42

Har haft en mys dag med mina djur sjukt underbart när man mår såhär med .

Klippt klor på pepsi cola & sen allis gjort doms burar lite renare lagt in nytt hö & nytt foder.

Med dom små nya sand & mat sen har dom fått springa i min säng som alla kvällar .


Jag har absolut världens bästa djur

Av Sanna - 3 januari 2012 17:09

Jag kan inte tro att det är sant kan inte fatta att redan imorgon får jag träffa mitt hjärta!

Imorgon tar jag tåget mot linköping & sover sedan hos Elisabeth till lördag då mamma & pappa kommer ner med mina hamstrar så ska jag flytta till ett annat boende på skolan där man  får ha djur & ja ni som har hängt med lite så ska jag starta en uppfödning på dvärgisar.

Men fyfan vad jag längtar tills imorgon åh så skönt det kommer att bli   

Av Sanna - 3 januari 2012 15:33

Jag är mig själv & ingen ska komma & förstöra det. Mitt liv är hårt det har det varit länge som jag kan minnas.

& jag försöker göra allt så jag orkar finnas kvar för mina djur & hästarna det är ni som är min medicin der er bara er som jag lever för .

För övrigt så känns allt förjävligt, Blä på allt .

Av Sanna - 3 januari 2012 14:23

Av Sanna - 3 januari 2012 14:14

vafan vad allt ska bli så jävla fel ...jag vill bara komma till dig Minimal vill vara hos dig & aldrig gå ifrån dig..   


 

Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards