sannaas

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Sanna - 2 januari 2012 21:21

 

Ser denhär filmen med mamma, tack mamma för att du finns när mitt liv är skit

Av Sanna - 2 januari 2012 19:25

Minimal min andra halva ..

Det gör så jävla ont att vara utan dig det svider i hela min kropp.

Jag vill bara ha dig här hos mig vill bara kunna gosa in mitt huvud i din nallepäls & bara kunna måbra

Men vadfan kan jag göra nu ?!

Mitt hjärta svider & jag känner hur all ork försvinner ur mig allt känns så tomt & allt gör så ont .

Jag vill inte vara utan dig en jävla dag till det funkar inte, Jag vägrar att vara utan dig min fina ponny du är verkligen allt för mig & det är ingen som färstår hur allt känns för mig...Jag känner mig så vilsen & det går inte beskriva mer än så .

Tårana rinner ner från min kind & saknaden bara växer.

Det kanske är lätt för er andra att säga att snart får du träffa henne bara 4 dagar kvar men jag har varit utan mitt hjärta & mitt liv i snart 2 jävla veckor.

Minimal du är lyckan i mitt liv & om jag bara har dig här hos mig så är jag den starkaste personen i världen.

Jag älskar dig mitt hjärta min finaste tjej   


   


Av Sanna - 2 januari 2012 18:27

hej på er & förlåt för hemskt bloggande men jag har varit med Nicole & nyårsafton var perfekt lite segt vissa gånger men det funkade & det blev ju såklart bäst att jag fick tillbringa den med bästavän.

& igår var jag döööö seg orkade knappt äta & då vart det massa mys med Nicole & jenna såg massa filmer & senare på kvällen gick vi till affären & köpte glass & lite muffins ^^

Men sen hela kvällen såg vi skräck & lite annat det var perfekt det var det jag orkade med & ja helt underbart med andra ord. Idag har jag inte gjort så mycket sovit länge & har inte orkat göra så mycket mera sett film & så sen vid 4 åkte jag till tandläkaren dom kollade bara på mina tänder såg bara ut så det är jag nöjd över . ja nu ikväll blir det inte så mycket mera ta det lungt & bara chilla behövs verkligen för mig . Men bilderna från nyår kommer upp sen.

PUSS .

Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards