sannaas

Alla inlägg under november 2011

Av Sanna - 1 november 2011 20:16

Hej på er!

Min kväll igår var iallfall grym hyrde fem filmer & den första filmen som vi såg ja det va grymt äcklig skrek som en gris. Men som tur var så satt jag inte själv Bästa nicole va med jenna & andreas. Mysig kväll & ja senare mot natten så såg jag & nicole en till film & somnade ca 3 någongång. Skön morgon bara chillat & haft ansiktsmask & så har vi bara sett film jag känner att det är en sådan jävla seg dag. Ni vet när man inte orkar göra ett skit men vid halv 5 åkte jag ut till Lilleman mockade gjorde hö & sopade  gjorde hinkar tog in båda killarna & borstade först av devil sedan borstade jag av min gris tog ett bra tag men sedan så red jag ut i mörkret & fyfan vad äckligt men jag känner mig trygg med min stora manne.Borstade av han & myste & åkte hem ska snart hålla på med mina fem djur & ta det lungt behövs .

Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards