sannaas

Alla inlägg under november 2011

Av Sanna - 12 november 2011 21:23

´Hej bloggen .

Hela denna dag har jag tagit det lungt var hos mormor & morfar fikade där & sådär mysigt.

Resten av kvällen blir att ta det lungt & packa mysa med alla mina djur.

Inget mer att skirva så vi ses senare eller imorgon!


Av Sanna - 12 november 2011 13:53


Jag fattar inte hur dom kan jag mår illa & jag tror jag spyr & sen höra grisen skrika så mycket som den gör att bara dra in en kniv bara sådär & se allt blod som forsar ut. Jag blir så jävla arg finns inga ord . Jag skulle göra sådär på dom så får dom känns smärtan skratt åt dom jag förstår inte hur dom kan göra så på ett djur som inte kan göra något alls imot nä jag blir så arg & ledsen såna här människor borde inte ens få leva det är dom fan inte värda.

Jävla idoter.


Av Sanna - 12 november 2011 13:09


Jag & lilleman i linköping hade ju han där en vecka filmen är ifrån början av september .


Av Sanna - 12 november 2011 11:49

Godmorgon på er !

Känner mig inte alls hundra idag vill bara till Minimal nu   

Blir inte träffa Lilleman denna helg heller saknar han men jag vet att han har det bra,

Blir att dra bort tilll mormor & morfar senare idag ska fika & så blir en lung dag helt enkelt.

Här får ni en bild som jag tog i går

 

Av Sanna - 11 november 2011 22:12

Får ett tusen femtio den 20 så då ska jag köpa tre saker till min bästa Mnimal.

  

  


 


 


Söt tjej ska ha söta & fina saker


Av Sanna - 11 november 2011 21:41

Har gjort om bloggen lite vet inte hur jag vill ha den   

Men såhär får det va så länge.

Saknar min Minimal för mycket   

Du är det bästa som har hänt mig hjärtat .

 

Av Sanna - 11 november 2011 19:55

Det sägs att IDOL inte ska vissas mer på tv4 ?! Jag kommer ALDRIG klara mig om detta är sant kan hela tv4 dra åt helvete!

Ska iallfal mysa ner mig i sängen med pepsi & cola & se på detta hela kvällen & såklart hejar jag på MOA för hon är bara helt jävla bra röst !   


 

Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards