sannaas

Alla inlägg under november 2011

Av Sanna - 11 november 2011 19:07

Världens finaste grabb.

Utan dig vore jag aldrig hel vi har kommit så långt vi har kämpat & jag glömmer aldrig något minne med dig jag minns allt i sommras hur underbart vi hade det & bara sitta på din rygg i flera timmar när vi galopperade på grusvägen ja alla minnen dom är oslagbara.

Jag kommer aldrig släppa dig någonsin för du är  så speciell. Jag kommer offra allt för dig Manne & jag lovar dig vi kommer komma upp på topp.

Jag älskar dig världens bästa Manne   

Här får ni ett par bilder på mig & lilleman .

 


 


 


 

Lilleman & jag i linköping   

 

 

Min ängel


Har 100000 tals mer bilder på min bästa men ja orkar inte ladda upp alla .






Av Sanna - 11 november 2011 18:55

Hej på er!

Tbx i västervik känns sådär men skönt att träffa mina underbar djur,

Ska väl bara ta det lungt det behövs om jag säger så.

Ut till Lilleman imorgon saknat min grabb har inte så mycket att skriva om just nu så vi ses senare !

Av Sanna - 10 november 2011 21:16

håller på att ladda upp ett klipp där jag pratar någon som vill se ?

Här får ni iallafall en bild   

 

Av Sanna - 10 november 2011 17:42

Kom nyss in från stallet har varit där sen 11 underbar dag med alla finaste ponnysarna som finns

Känns så skönt att bara va & dom förstår precis.När jag kom till stallet hämtade jag in Emil borstade han hämtade alla grejor & körde ut i skogen vi tränade på fart han var lite seg ibörjan & så men han var super duktig var ute i ca 1 timma. Hämtade in Romeo körde han på fältet lite & sen fick han springa av sig & gammla gubben kan springa är ingen lögn fy helvete vad snabb han är underbart att bara åka bakom i all fart & solen gick ner denna häst är så speciell,

Borstade världens finaste Minimal gick ut till hagen tog med mig ut koner & en stor grön plast gick toppen var hela tiden med mig lyssnade & var nyfiken på allt vi gjorde kunde till & med lägga plasten på henne med & hon är hur rädd som helst om sin kropp men hon litade på mig till 1000% massa mys & godis finner inga ord hon gör verkligen allt för än .Gjorde samma sak med dom små dom verkar tycka att det va skit kul gjorde iorning stallet lite runt mina 4 bästa ponnysar. Romeo står i ett annat satll tills den 1 december ni som undrar som ligger precis brevid det stallet som shettisarna står i . Cyklade hem åt lite fort kastade in mig i duchen ska fixa mig lite fort sen drar jag & Oskar in till linköping.

Ses senare ikväll !

Av Sanna - 10 november 2011 09:37

Jag vet inte vad jag orkar med  vill bara lägga mig ner & aldrig vakna upp mer.

Ångesten är för stark & skolan går bara åt helvete tankarna kommer upp jag saknar dig mer än någonsin kan inte sluta tänka på oss två . & vad som hände förra året precis denna månad var värs jag kommer ihåg hur jag kämpade iskolan men lärana fatttade fan ingenting jag minns varje sak som hände & allt på sjukhuset det kändes som ett fängelse för mig var det det fick inte vara själv men jag brydde mig inte om det eller jag brydde mig inte om något i mitt helvetes liv.

Jag vill bara kunna måbra men fan får jag det jag orkar inte med detta & lärana här fattar ju inte heller hur jag mår,

Jag blir så trött på allt folk som bara tror sig så jävla mycket jag vill bara gömma mig.

jag vill bort från det här nu.

Av Sanna - 9 november 2011 20:42

Hinner inte blogga så mycket nu när skolan är igång & är typ över trött när jag kommer ''hem''

Men dagarna rullar på hm ja har inte ork att skriva så som jag mår just nu allt är åt HELVETE.


Av Sanna - 8 november 2011 20:46

Känslorna är obeskrivliga

jag älskar dig så jävla mycket

finns inga ord att säga men allt som jag vill förklara att du är den enda för mig.  


 

 

Av Sanna - 8 november 2011 12:07

Sitter i skolan & tråkar sönder snart börjar nästa lektion

Slutar vid 20 över 3 inte ovanligt alls   

Bjuder på en bild som jag tog nyss

Ha en bra dag så ses vi senare idag !


 

Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards