sannaas

Alla inlägg under november 2011

Av Sanna - 2 november 2011 21:48

Trött sanna med själva dagen har varit hm okej .

Vaknade vid 10 eller något tog det lungt & vid kvart över 1

Cyklade till Emma min pyskolog. Satt & pratade med henne i nästan 1 - 2 timmar skönt att prata ut. Vid ca 3 körde mamma ut mig till Lilleman hämtade han i hagen & borstade av han såg ut som en gris som vanligt. Men efter det så hämtade jag sadlen & allt annat & red iväg till fältet red lite dressyr va fin & mjuk framåt & ville jobba men var het  vissa tillfälen stod & trippade & sådär & ibland ville han inte ta det jag sa till honom om men han jobbade på bra så är super nöjd med honom.

Mockade när jag kom tillbacks så fick Lilleman gå in i boxen gjorde eftermiddags hö till båda efter det mockade jag Devils box. Så hämtade jag in han gjorde hö till morgon middag & kväll sopade utanför boxarna borstade sedan av Lilleman & fyllde på vatten i hagen myste med båda grabbarna .

Åkte hem vid ca 6 köpte hårfärg & lite smink när jag kom hem så åt jag sedan duchade jag & tog det lungt nu ligger pepesi & cola i min säng & pratar. Allis sitter & tittar på mig & snart ska jag ta upp Puzzel myste med Flizan nyss Min mysiga tjej helt underbar är hon   !

Nu ska jag se efterlyst & ta det lungt blir stallet på förmiddagen imorgon vid 5 ska jag klippa mig härligt enligt mig!

Ha en bra kväll .

Av Sanna - 2 november 2011 21:29

 


 


 


 


 

Bästa Puzzel   

 


Det va alla bilderna som jag hade, Hoppas att ni gillar dom   

Av Sanna - 2 november 2011 21:09


 

Bästa Cola

 

Bebis pepsi

 

Mina tröttisar   

 

sovande Pepsi   

 

Min fina cola   

 


Jag älskar er min finaste gubbar tänk snart har jag haft er i 6 hela år det känns förjävligt att ni kanske snart försvinner från mig jag kommer aldrig klara mig. Jag minns så väl när jag fick se er för första gången & snart har det gått 6 år sen som jag stod där med er. Alla våra år tillsammans har varit helt jävla underbar men även jävligt jobbiga speciellt allt med Cola men han är min kämpa. Jag minns våran första sommar tillsammans när vi åkte till öland & ni var med kommer aldrig glömma det kommer aldrig glömma någon minne med er. Jag vill bara ha er här för all framtid.

Jag älskar er mina finaste killar    

Av Sanna - 2 november 2011 20:41

 

Devil   

 


 

Bästa Manne .

 


 




 

Av Sanna - 2 november 2011 19:34

 

Finaste Lego.

 

Min finaste Minimal.

 


 

Bästa Micro   

 

Jaja , jagvet att tränset är jätte stort & betttet men jag har det bara nu så han ska få testa hur det är att ha det på sig ska köpa ett mindre träns som han kan ha.

 

Emil

 


 

Lite kul att han alltid nästan ska blunda på kort.


Mer bilder kommer senare ikväll .


Av Sanna - 1 november 2011 21:51

Det var någon som ville se Lillemans borstar?!  Hoppas du blev nöjd.

 

Bästa tjejan

 


 

Bästa Romeo

 


 


Mer bilder kommer imorgon.   

Av Sanna - 1 november 2011 20:55

Trött om något.

Myser med världens bästa Allis & i sängen ligger mina gammla gubbar & pratar & väntar på sin kvällsmat ska väll ta upp mina små hamstrar,

Ska jag vara ärlig så känns det så jävla skönt att vara HEMMA behöver inte tänka på att vara utan mina djur & att få träffa lilleman  är fan helt obeskrivligt varje dag  & såklart få träffa bästa vän & bara va kunna gå ut på stan, Jag tror aldrig att jag skulle sakna viken såhär mycket som jag gör när jag är i linköping.

Slippa tänka på att man måste köpa mat & tvätta & städa mitt rum ja bara vara hemma i mitt hus slippa tänka på alla krav skolan har men jag saknar mina fem ponnysar grymt mycket men känns skönt att få vara i mitt hem i en vecka.


Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards