sannaas

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Sanna - 11 november 2011 22:12

Får ett tusen femtio den 20 så då ska jag köpa tre saker till min bästa Mnimal.

  

  


 


 


Söt tjej ska ha söta & fina saker


Av Sanna - 11 november 2011 21:41

Har gjort om bloggen lite vet inte hur jag vill ha den   

Men såhär får det va så länge.

Saknar min Minimal för mycket   

Du är det bästa som har hänt mig hjärtat .

 

Av Sanna - 11 november 2011 19:55

Det sägs att IDOL inte ska vissas mer på tv4 ?! Jag kommer ALDRIG klara mig om detta är sant kan hela tv4 dra åt helvete!

Ska iallfal mysa ner mig i sängen med pepsi & cola & se på detta hela kvällen & såklart hejar jag på MOA för hon är bara helt jävla bra röst !   


 

Av Sanna - 11 november 2011 19:07

Världens finaste grabb.

Utan dig vore jag aldrig hel vi har kommit så långt vi har kämpat & jag glömmer aldrig något minne med dig jag minns allt i sommras hur underbart vi hade det & bara sitta på din rygg i flera timmar när vi galopperade på grusvägen ja alla minnen dom är oslagbara.

Jag kommer aldrig släppa dig någonsin för du är  så speciell. Jag kommer offra allt för dig Manne & jag lovar dig vi kommer komma upp på topp.

Jag älskar dig världens bästa Manne   

Här får ni ett par bilder på mig & lilleman .

 


 


 


 

Lilleman & jag i linköping   

 

 

Min ängel


Har 100000 tals mer bilder på min bästa men ja orkar inte ladda upp alla .






Av Sanna - 11 november 2011 18:55

Hej på er!

Tbx i västervik känns sådär men skönt att träffa mina underbar djur,

Ska väl bara ta det lungt det behövs om jag säger så.

Ut till Lilleman imorgon saknat min grabb har inte så mycket att skriva om just nu så vi ses senare !

Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards