sannaas

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Sanna - 25 november 2011 21:55

Det är helt sjukt det finns ingen bättre än MOA . Första gången jag såg henne i tv så såg man verkligen att hon är en idol & när jag fick höra hennes jag rös hon är helt JÄVLA underbar!

Jag älska hennes röst hela hon & ikväll var hon helt obeskrivligt bra

 HON SKA VINNA HELA SKITEN !

Av Sanna - 25 november 2011 21:32

Hej på er!

Bra bloggat här har inte haft ork för bloggen fram tills nu eller ja, Kom iallfall till stan vid 1 idag möte upp mamma så gick vi till ö&b kollade runt möte sedan  upp Nicole pratade & så va hon med till pyskologen satt där & pratade i en timma typ vi gick ner till donken & satt där & pratade i evigheter skönt, hm sen vid typ halv 7 så cyklade jag hem hade så jävla ont i min rygg har vilat mig nu & kollat på idol & bara tagit det lungt.

Massa mys med djuren har saknat mina älskade grymt jävla mycket !

Min dag har varit på noll som alltid massa prat & skit.

Här får ni en bild på min finaste tjej .

 

Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards