sannaas

Alla inlägg under november 2011

Av Sanna - 19 november 2011 15:02

Blir en slapp dag  orkar inte göra et skit & är hur deppig som helst känner att jag börjar hamna i den dåliga skiten igen som jag kunde vara ifrån nästan hela sommaren var ju där i bland men inte såhär som jag mår nu & då orkar jag göra ingenting bara sova & sånt & det suger .


Försöker få upp mitt humör men det går åt skogen men bjuder på ett klipp .


Av Sanna - 18 november 2011 18:36

idag var jag hos veterinären med Pepsi & cola. Vi skulle klippa ner colas tänder & kolla igenom dom med & cola var riktigt duktig idag men i slutet var han skit sur & orkade inte med allt som vi skulle kolla på han & sen titade vi lite på Pepsi med han kissar ju blod...  han skrek hela tiden dåligt humör om något , Sen öppnade vi bölder som Cola har jag trodde att jag skulle svimma allt blod & åh fy vad äckligt men cola var super duktig ändån .

Fick bara ord hur fina dom är för att vara så gammla speciellt Cola som kanske kan äta såbra för hans långa täder.

Men båda var bra i hulet & pälsen var fin  & så var dom så mysig & söta med    

HAHA man blir ju glad när man får höra sånt av dom, Mina finaste dottisar.


Ni är det bästa som finns & jag kommer offra allt för er två kan kosta på mig hur mycket som helst som ¨får er att måbra för er sista tid i livet ska bli det bästa.

Jag älskar er mest av allt mina finaste killar   


 

Av Sanna - 18 november 2011 18:30

 

GE MIG!

Av Sanna - 18 november 2011 17:45

Hej & förlåt för grymt dåligt  bloggat dom 4 dagarna men min skol dator är sönder -.-'

Mitt liv är åt helvete om ni ville veta?

Men jag ska blogga som vanligt igen!


Av Sanna - 14 november 2011 21:36

Jag ligger på noll ..orkar inte detta..

-------------------------------------------

Hitta detta på youtube det är precis min humor skulle kanske ta en ko från skolan & träna upp den men erkänn riktigt duktig ko?!

Av Sanna - 14 november 2011 21:23

Hej är tbx igen.

Skolan idag gick okej slutade vid 12 pappa hämtade mig så åkte vi till sjukhuset för att ha två timmars långt möte med massa pyskologer & skit massa prat vad som har hänt & blabla.. vid ca tre vad det klart åkte & handlade hade ingenting hemma cyklade sedan till bästa hästarna . Gick upp till Romeo borstade han gick sedan ut till banan så han fick springa av sig många bock språng & hoppade över ett hinder gubben kan ! massa beröm. Trömkörde Emil var mjuk & trvlig . Tränae dom små med träns gick super bra med båda . Busade med mitt älskade hjärta & gud vad hon busar på sllti när jag longerar henne eller något annat hoppade med duktig tjej. Gav dom foder cyklade till boendet ligger ni i sängen & gör ingenting, Allt känns så jävla värdelöst & just du har gjort så jag mår så här   

Av Sanna - 13 november 2011 13:06

Drar mig vidare till tåget ska bara fixa det sista men vi ses imorgon för har ingen data nu ikväll får den av min kompis på måndag men ni får ha en bra dag så ses vi. Låt som jag lyssnar på just nu .

Av Sanna - 13 november 2011 12:33

Tjenare   

Nyduchad & ska packa ner det sista & om lite mer än 1 timme går tåget   

Ska bli så skönt att träffa Minimal & dom andra ponnysarna, men när jag kommer fram till linköping är det mörkt & blä det suger verkligen att det blir mörkt vid typ 4 halv 5 man hinner ju inte med alla hästar eller jag vill ju helst hinna med Köra Emil & Romeo & träna Minimal när det är ljust men nej så blir det aldrig -.-'

Men idag ska jag mysa mega mycket med min fina mini & borsta dom andra 4.

lallalal har inget mer att skriva


Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards