sannaas

Alla inlägg under november 2011

Av Sanna - 7 november 2011 20:00


Hej på er !

Min dag har varit helt okej började med att jag vaknade vid kvart över 11 åt frulle packade ned alla saker satt mig i bilen för att åka till linköping vid ca 2 var jag där åkte & köpte mat som jag ska klara mig i veckan sedan körde pappa mig till Minimal & dom andra. Åt mat i stallet fixade Minimal ''longerade Minimal i hagen busade en heldel med massa mys sedan gick & hämtade Romeo borstade han & körde han runt slingan i skritt trav & galopp.

Hämtade sedan Emil borstade han & bestämmde mig för att jag skulle trömköra & det gick toppen super fin & mjuk lyssnade jätte bra & ville jobba sååå nöjd över han!

Borstade Lego gick ut & gick med han i tränset gick jätte bra gjorde samma sak med Micro nöjd över små killarna !

Gav alla foder & cyklade hem åt lite &  nu blir det se något på datan & chilla  

Av Sanna - 6 november 2011 21:49

Jag vill inte inse det här som håller på att hända mig,

Ångesten äter upp mig innefrån mina rop blir aldrig hörda mina trårar rinner ner jag vill bara här & nu   


Av Sanna - 6 november 2011 21:15

 

Tog hål i navlen i lördags gjorde ont men värt all smärta!   

Av Sanna - 6 november 2011 20:03

Förlåt för dåligt bloggat dom två senaste dagarna men jag har haft det toppen sovit hos Bästa Nicole mys sett film varit ute pratat om allt & inget.

Men ja imorgon åker jag till linköping yes äntligen eller något?

Saknat mina fina ponnysar såå grymt jävla mycket ska bli så skönt att träffa dom & att vara ifrån västervik fyfan vad skönt!

Men idag har jag varit & köpt saker till Minimal & mig bilder kommer imorgon sen köpte jag saker till mig & en grimma till Lego eller Micro en grimma till Romeo.

Nöjd med dagens köp!


Av Sanna - 3 november 2011 21:10

 


 

Finaste Puzzel   

 


 


 


 


Puzzel

fick jag hem den 6 mars 2011, Redan första dagen visade han vem han var helt enkelt envis & bett mig det första han gjorde när jag öppnade så han fick gå in i buren & jag var ganska rädd för han   hihi men hm typ 5 dagen jag hade honom så kunde jag hålla han & varje dag går det framåt så glad & alltid nyfiken på allt. Finns ingen som han min finaste grabb   

Av Sanna - 3 november 2011 20:44

kommer bilder som jag fotade nyss på hamstrana & två bilder på mig   

 

Färgat & innan klippning.

 

------------------------------------------------------------------------------ 


 

Flizan   

 


 


 


Flizan

Fick jag hem den 5 mars 2011

En underbar tjej som är osäker med nya det är bara nästan jag som har hanterat henne & tyr sig mest med mig. Hon är inte lika osäker det går framåt.

Hon har tagit en soeciell plats i mitt hjärta  




Av Sanna - 3 november 2011 19:44

lång dag.. vaknade vid 10 av att soc ringde & frågade massa skit men dom körde iallfall ut mig till Lilleman, Mockade hämtade in han borstade & myste hämtade sadel & hela kiket red iväg hela rundan gick hm sådär han hade ingen respekt alls det var som jag vore en liten jävla myra allså han såg mig knappt & jag blir så arg när han ska vara såhär för jag vet att han kan & vissa dagar är han bara för mycket som han vore en bebis eller mer gör det han vill & orkar så när vi skulle hem så övade vi på att han skulle lyssna på mig stannade han bakade han sen fick han vänta i 10 sekunder ibörjan gick det åt helvete verkligen drog i bettet & ja mina händer var ju lagom döda men islutet lyssnade han på mina ord jätte nöjd!

Men ja han är så himlans stark i munnen så det finns fan inte blä fy.

Men när vi kom tbx till stallet gjorde jag hö morgon middag & kväll till båda.

När jag kom hem så färgade jag mitt hår tog det lungt vid halv 5 så gick jag mamma & Kevin till Ana hon som klippte mig det är mammas kompis blev skit nöjd med håret känns lite konstigt att ha lugg. När jag kom hem blev det städa alla 4 burana jobbigt men skönt att ha det gjort sitter nu & vilar mig & ska ner & mysa med någon film & bara mysa med mina finaste djur.   

Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards