sannaas

Alla inlägg under november 2011

Av Sanna - 22 november 2011 17:49

Hej på er alla .

Lång & jobbig dag,, Ska ju inte vara iskolan hela denna vecka så jag ska vara hos e där Minimal står .

Började med att jag vaknade av världens ångest & mådde illa & hur ont i huvudet som helst hjälpte till att ta ut alla 63 hästarna vid ca 11 körde jag Emil idag var han pigg & lite seg annars var han duktig när vi skulle hem så började han bocka & sprang allt fortare en lycklig ponny. Körde Romeo efter det idag var han sådär men har var framåt ändån nöjd över gubben.Borstade Lego borstade efter det Micro gick ut & gick med dom dom verkar tycka att det va skitt kul!

Longerade min sessa hon var framåt & lyssnade & idag tog vi det seriöst & vi jobbade hårt i båda varven i både skritt  trav & galopp hoppade lite små hinder idag & tränade galoppera på en liten volt gick super bra orkar oxå hålla sig i en rund fin form. Hon har en bra hoppteknik en trött bebis efter det.

Är så nöjd med alla ponnysarna..

Resten av kvällen ska jag se film & vila upp mig behövs efter dagens gång.

Här får ni en bild på min fina Romme   


   

Av Sanna - 21 november 2011 22:18

.hej på er... min data rasade ihop i natt den hade damp i morse & vägrade starta & jag fick ju PANIK jag måste ha en data...gick till skolan som vanligt till 11 åkte sen in till stan in till sjukhuset till mitt möte som hållde på i 2 timmar.

Jobbiga smärtsamma timmar....så resten av veckan blir det ingen skola alls  känns skönt att bara var för så dåligt som jag mår. Men åter till hur vi gjorde med datan jo mamma & pappa köpte en data till mig hur bra är dom inte ?!

Tror oxå dom gjorde det för hur jag mår just nu med. Sen fyller jag ju år om en månad nu med .

Åkte ut till stallet & kom hem där ifrån vid 8 någongång. ska nog försöka sova nu & tänka på annat om det nu går....?

Hoppas ni andra har haft det bra ?

vi ses imorgon igen


Av Sanna - 20 november 2011 21:15

Är nu i linköping igen var i stallet gjorde hö till alla ponnysarna myste med min dam mega mycket fotade massa bilder på henne filmade stallet & ´busade med henne i padocken ur busig bockade & allt såå kul att se henne så lycklig.

Nu ska jag se film & ta det lungt så ses vi imorgon ingen !

Av Sanna - 20 november 2011 13:08

Hej på er har nu fixat mig fyllt på nytt vatten hos alla mina djur fyllt på nytt foder bytt sand hos dom små.

Klippt Allis klor hm ska nog klippa Pepsi's & Cola's klor med, om ca 30 minuter ska jag dra till tåget som går 14.05

'är i linköping vid kvart i 4 och ska sitta där och vänta till 17.33 döda mig någon orkar inte sitta där i nästan 2 timmar..

När jag kommer till skolan ska jag fort gå till boendet lämna av alla mina saker ta cyklen till stallet & mysa mega mycket med Minimal & dom andra 4 ponnysarna .

Vi ses senare ikväll ha en bra dag alla.

Bjuder på bild på mig själv .


 

Av Sanna - 20 november 2011 11:29

Nyvaken & trött tjej .

Min dag känns förjävlig idag med   

JAG VILL BARA MÅ BRA !!

söndag & det betyder att jag åker till linköping känns skönt saknar ponnysarna mega mycket.

sång som jag lyssnar på just nu

Av Sanna - 19 november 2011 19:47

Snälla bli min helt egna Minimal, Du är verkligen allt som jag har önskat mig jag kommer offra allt för oss två .

 

Av Sanna - 19 november 2011 17:12

JAG SKA FÅ HUND   

fast det är när jag blir 18 år men det är om ett år iallfall inte långt kvar men jag längtar så himlans jävla mycket!

Det står mellan en Golden  retriver & en Cocker spaniel & det ska vara en tik.

  


  




Av Sanna - 19 november 2011 15:38

jag är förstörd ....

Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards