sannaas

Alla inlägg under oktober 2011

Av Sanna - 8 oktober 2011 21:44

Hej igen .

Min dag har inte varit den bästa alls har haft ångest hela hela DAGEN & ja jag kan knappt andas & näe det är inte kul alls. Men jag försökte mig iväg till mannen vid ett någon gång mockade & shit & försökte ta in han men då kom världens ångest atak stod & skakade tårana bara sprutade ut allt blev svart ringede då mamma sa att hon fick komma & hämta mig har fått mitt paket som jag köpte på börjes ett träns till lilleman & ett till par ridbyxor till mig.

Jag som ville ta en underbar tur i skogen med lilleman så kommer helvetes ångest mitt i allt fan med andra ord .

Känns som jag har svikit lilleman fan vet inte varför jag känner så allt känns förjävligt just nu vet inte vad som tar åt mig känner mig så himla ensam & rädd.

Av Sanna - 8 oktober 2011 18:47

Vila ifrid våran finaste ängel du är enormt saknad du var speciell men du kommer alltid finnas i mitt hjärta finaste emmely   


 

Av Sanna - 8 oktober 2011 09:10

Vaknade av panik ångest..fyfan kan knappt andas   

Av Sanna - 7 oktober 2011 22:24

Du vet vad jag menar med det här jag försöker nå dig men varför gör du såhär?


Av Sanna - 7 oktober 2011 20:00

 

sitter här & myser med absolut världens bästa kanin.

Detta kanske låter konstigt men jag och allis har ett speciellt band det är bara mig hon litar på som min mamma kan knappt hålla på med hennes saker som hon har i buren & ibland går det inte  att ta upp henne. Det har alltid varit så hon kan inte lita på någon mer än mig & alltid vill hon slicka på mina fingrar så nyfiken på allt jag gör vi myer alltid när jag tar upp henne & hon är så speciell min älskade fluffa.

Vi har gått igenom svåra & jobbiga stunder men vi har klarat det för vi två är starkast tillsammans. Hon har lärt mig att kämpa hon har lärt mig att se framåt att det kan bli bra för hon & jag började om från noll & nu är vi på topp bara lite små saker som vi måste jobba med men vi kommer klara det jag känner & vet det.

Min fina älskade tjej utan dig skulle jag aldrig stått där jag är i dag.

Jag älskar dig så otroligt mycket finns inga ord som kan beskriva min kärlek den är för stark för att ens skriva ner ingen kommer förstå du kommer alltid vara min fina fluffa

love u   

Av Sanna - 7 oktober 2011 19:25

Hej på er alla !

Hela min dag har varit sådär började med skola en timmes lektion min buss till centrum gick 09:23 stod ute & väntade & trodde jag skulle frysa till is näe men det va svin kallt !

När väl bussen kom så var det MASSA folk på bussen fanns ingen plats att sitta på & det stör mig jag har människor förbi klarar inte av att vara nära folk jag inte känner klarar inte av att sitta med folk som bara glor eller det känns som man är uttittad ja hoppas ni förstår vad jag menar?

Men sen fick jag vänta på tåget i ca 2 timmar tråk åter igen tråk .

Tåget gick 11:12 & tåget var framme i viken vid 1 typ åt på åmhans & kvart över 1 var jag hos min pyskolog pratade där i 1 timme så otroligt skönt & hon börjar förstå & jag litar på henne nu med & jag är en sån person som har JÄVLIGT SVÅRT ATT LITA PÅ MÄNNISKOR då menar jag väldigt svårt det är sällan jag kan ens prata med en kurator eller pyskolog det är skit svårt verkligen.

Efter mötet så sjusade pappa hem mig åt lite & såg film pratade med mina djur & åkte sedan till lilleman blev mys & sen tåg vi en tur i skogen underbart.

Sedan när jag kom hem har jag chillat & sånt ska se idol snart med mys med andra ord .

NU kommer alla känslor igen det känns förjävligt,

ha det bra alla !

Av Sanna - 6 oktober 2011 21:06

Kommer bilder från tisdags & onsdags.

 


  


  


  


     

  

  

  


     

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

        Det va alla bilderna.

Bästa ponnysar   

Av Sanna - 6 oktober 2011 20:51

Hej på er alla!

Jobbig dag kan jag börja med att säga .. var ju i skogen HELA dagen med klassen & jag kan säga att det gick åt HELVETE ibörjan massa massa bråk åh jag blir seriöst helt galen näe men vadfan det är skit jobbigt.

Jag försökte göra det bästa av det hela jobbade så mycket  men min rygg orkade  inte så mycket så fick vila & jobba igen men det va ju värsta skit vädret med & när vi kom hem vid halv 4 så var jag som is fy vad kallt det va men tog en skön duch & bara gosade ner mig i min sköna säng såg film & bara tog det lungt.

Vid halv 6 så satt jag mig på cyklen för att vara ''barnvakt'' åt hon som äger shettisarna & rómeo hennes son är utveklingstörd men helt ur go kille så vi myste med emil ett tag sen kom elisabet så jag hämtade romeo borstade han ett bra tag & pyssla med honom han som är rädd & helt agresiv men mot mig är han helt underbar imot iallafall kom nyss hem & är svin trött i min kropp nu blire bara ta det lungt så skönt!

Hoppas ni har haft det något bättre än mig

Här får ni en bild på min fina tjej älskar dig hjärtat   

 

Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards