sannaas

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Sanna - 15 oktober 2011 22:53

Tänkte säga mer vad jag & minimal kommer börja jobba med.

Tricktränig & agyility & vi kommer ta det i våran tagt

Men först måste minimal känna sig säker med sig själv vet inte hur jag ska börja så det ska just känns bra för henne ,

Har ni några förslag?


Av Sanna - 15 oktober 2011 22:06

Svar på tal

Elvira : heeej jag verkligen älskar din blogg men  Vilken skola går du på ? (:

Svar : Hej åh tack så mycket vad glad jag blir :')

Jag går på vreta gymnasiet i linköping går häst där men jag tycker om  alla slags djur men nu i ett år måste man prova på allting känns lite jobbigt men ja verkligen älskar denna skola jag trivs okej lite höga krav har dom väl på eleverna men jag har inte varit i skolan på det senaste året så det kan bero på det. Hoppas du fick svar på frågan

Kram

 

Av Sanna - 15 oktober 2011 21:32

Nu kommer resten av sakerna som jag ska köpa till hästarna .

  Grimma till lego & en till sån till micro fast blå

  Grimma till romeo

  Grimma till emil ska kanske köpa en sådan till lilleman med

  Ur gullig grimma till minimal

  Grimma till lilleman

  

Grimma till lilleman

  Till någon av alla 6 hästarna .

  till alla

  

Till romeo

  Till minimal

  

Till emil

  Bett till lilleman

  Till romeo

  Till lilleman

  till emil lego eller micro

  Till romeo

  Dom marin till romeo eller lilleman .

  Till emil

  Till minimal

  Romeo

  Till romeo.

 

Det var allt som kommer köpas till alla 6 hästarna.   

Av Sanna - 15 oktober 2011 21:00

Tänkte vissa vad jag kommer köpa till alla 6 hästarna mycket saker jagvet men har fått massa penagr nu så allt kommer gå åt hästarna & mina djur här hemma   


   

Träns till romeo


  Träns till minimal & emil.

  

Träns till bästa lilleman .

  

Ett till träns till lilleman

  Tyglar till lilleman eller romeo

  Tyglar till lilleman

  

Sadelgjord till lilleman

  Pannband till lilleman . 

  Pannband till romeo 

   

Schabrak till lilleman

  Schabrak till lilleman 


mer saker vid nästa inlägg         

Av Sanna - 15 oktober 2011 17:47

Kom hem från lilleman för några timmar sen,

När jag kom till stallet så mockade jag hämtade sedan in en riktig skitgris stod & borstade han i ca 2 timmar eller mer gjorde orning hans man länge & gjorde han extra fin hade bara lust att stå där med honom i flera timmar ur mysigt men mot slutet tyckte lilleman att det var för tråkigt   

Gick sedan ner till banan & longerade jag han gick super bra lyssna & var underbart fin .

Filmade oxå så filmen kommer säkert i kväll & har massa bilder på g som finns på min mobil som jag tänkte ladda upp sedan

kallt som fan är det oxå allis fick vara ute på baksidan & springa av sig lite & nyfiken som vanligt bästa ninn pepsi & cola äter som vanligt & skriker när dom hör mig prata dom tigger hela tiden   Flisan & puzzel sover som alltid & det går bättre med dom nu ja allt känns så bra med alla min älskade hjärtan .


Av Sanna - 15 oktober 2011 11:27

Drar nu till affären ska köpa lite saker till hästarna i linköping efter det så drar jag mig till lilleman min dag kommer bli ur mysig med  andra ord

H det bra så ses vi senare idag !

Av Sanna - 15 oktober 2011 11:17

Godmorgon alla !

Det var en heldel som undrar varför det inte går att köra minimal längre & tänkte ge svar på det vid detta inlägg.

För ca 1-2 år sen så skulle ägaren köra henne hon kom tbx till stallet efter en lång runda i skogen när hon körde i  in stallgången så började hon prata med en som var brevis vagnen & hon tänkte inte så mycket på vad minimal kunde gör hon började ta av vagenen men precis när hon skulle göra det så kastade sig minimal & då hände olyckan minimal är livrädd för vagnar & hon är rätt så försiktig & när man kräver något av henne blir hon super stressad & ja det är det som vi två ska träna på.

Men hon är ju bara 7 år så snart i framtiden så kanske jag kan köra henne igen vi ska jobba på dethär .

 Älskade minimal   


 


Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards