sannaas

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Sanna - 13 oktober 2011 20:42

 

Av Sanna - 13 oktober 2011 19:55

Hej på er igen!

Är äntligen hemma efter sisådär 8 timmar i stallet & fyfasan vad kallt har gått och frysigt hela dagen   

Men iallafall så körde vi romréo idag & det gick kanon han har dock inte blivit körd på ett år så vi tog en ur mysig tur i höst solen så jävla underbart & det kändes helt konstigt att sitta bakom en sådan ''stor'' ponny mot vad lilla emil är   

Efter 40 minuter ute med han så åkte vi hem till elisabett eller vi åkte med bilden hon bor typ precis brevid stallet men jah vi åt kina mat & pratade en heldel sen så körde hon mig till skolan som ligger precis bakom stallet där emil står fick min medicin sen gick jag tbx till stallet hjälpte till att ta in alla 20-30 hästar jobbigt men efter det så tog jag fram sele & vagn & började borsta emil sen körde vi iväg gick sådär idag han var lite seg ville inte lyssna men i slutet gick han skit fint min lilla dressyr ponny !

Borstade micro & lego gick kanon & idag kunde dom stå igången bättre så är helt klart nöjd över små grabbarna ,Minimal gick oxå kanon mjuk & framåt hur nöjd som helst över min tjej  trömkörde henne allså hm sen gav jag alla fem ponnysarna kraft foder efter det cyklade jag till boendet åt & är precis ny duchad så skönt ska se film hela kvällen & bara ta det lungt imorgon äre fredag & det betyder att jag åker hem hm vet inte vad jag tycker om det men jajaj

lång text sorry  

Av Sanna - 13 oktober 2011 09:08

Bra bloggat sanna !

som ni märkte så blev det inget bloggat i går hm hade mycket att göra & sen ponnysarna var jag hos ett bra tag & sen blev jag jätte trött när jag kom hem så jag såg en film med cassandra & anna & som vanligt så somnade jag när vi såg det är min grej lixom.

Men ja vi är lediga från skolan idag & det är såå skönt vilat ut mig & bara chillat nu på morgonen vid halv 11 ska jag till stallet & köra romeo ska bli kul att jobba något större än bara en liten shettis plutt. & idag ska jag träna alla fem ponnisar,

Romeo: Blir körning

Emil: körning i skogen

Minimal: trömkör eller longerar henne

Micro: Tränar stå i gång

Lego: träna på att lägga på täcke.

Nu ska jag äta & fixa mig vi ses senare idag ! 


Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards