sannaas

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Sanna - 5 oktober 2011 20:08

Hästarna idag.


Minimal micro & lego: Såg till så dom både bra fick sedan foder & massa mys .

Romeo : Borstade han ett bra tag myste lite efter det gick en runda i skogen han var super snäll idag såå nöjd finaste gammel gubbe .

Emil: borstade han bara idag myste & sådär sen fick han foder


Trött i hela kroppen blä ska vara i skogen HELA dagen kommer typ dö?!  

Seriöst menar allvar ska försöka göra dagen så bra det går nu ser jag iallafall

Bonde söker fru ska ta det lungt & jaha vi ses alla fina!


Av Sanna - 5 oktober 2011 19:44

  

finaste emil   

Av Sanna - 5 oktober 2011 16:00

Hej igen.

skol dagen har rullat på som vanligt har haft djur hela dagen började med att göra orning hos hönsen ge dom frukost se till så dom mår bra kasta bajs & kiss fina till det & såvidare tog ca 3 timmar men vi gjorde en heldel så ja jag var trött & fy.

Efter maten hade jag laugård korna såklart & jag bara ÄLSKAR det mys med dom nya kalvaran & så myste jag med min favvo så himla söt har lite bilder på henne som ni kan fåse.

Slutade vid halv vi mjölkade alla kvigor & sen göra fint i hela stallen nu sitter jag här helt slut & nu ska jag vidare till dom små tar med mig kamran så bilder kommer.

Ha en bra eftermiddag!

Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards