sannaas

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Sanna - 8 oktober 2011 23:05

Next mysa ner mig i min super sköna säng & se på tv

Ha det bra så ses vi imorgon igen!

Av Sanna - 8 oktober 2011 22:01

(Nu kommer ni säkert fråga varför jag lägger upp detta men jag tänkte ha varje dag hiss & diss olika saker inom ridning & saker inom djur & sen smink saker & såvidare.)

Jag verkligen hatar detta bett ja jag hade det på lilleman i nästan ett år men det va inte jag som valde att ha det utan SARA hon som äger lilleman & jag kan säga att jag knappt tog i bettet men nu har han ett tre delat bett & det funkar han super med näe nu ska jag inte babbla på skriv vad ni tycker   


Så vad tycker ni om bettet ?


 




Av Sanna - 8 oktober 2011 21:44

Hej igen .

Min dag har inte varit den bästa alls har haft ångest hela hela DAGEN & ja jag kan knappt andas & näe det är inte kul alls. Men jag försökte mig iväg till mannen vid ett någon gång mockade & shit & försökte ta in han men då kom världens ångest atak stod & skakade tårana bara sprutade ut allt blev svart ringede då mamma sa att hon fick komma & hämta mig har fått mitt paket som jag köpte på börjes ett träns till lilleman & ett till par ridbyxor till mig.

Jag som ville ta en underbar tur i skogen med lilleman så kommer helvetes ångest mitt i allt fan med andra ord .

Känns som jag har svikit lilleman fan vet inte varför jag känner så allt känns förjävligt just nu vet inte vad som tar åt mig känner mig så himla ensam & rädd.

Av Sanna - 8 oktober 2011 18:47

Vila ifrid våran finaste ängel du är enormt saknad du var speciell men du kommer alltid finnas i mitt hjärta finaste emmely   


 

Av Sanna - 8 oktober 2011 09:10

Vaknade av panik ångest..fyfan kan knappt andas   

Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards