sannaas

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Sanna - 17 oktober 2011 21:32

Låååååååååånnng dag om något 13 timmar i stallet tagit in ca 63 hästar ont i benen kroppen ja över allt, alla 5 hästarna har fått kärlek idag med känns så skönt . Lekte med Minimal på banan hoppade över små hinder provade att buga gick toppen för att vara första gången massa mys med hjärtat efter det . Körde Romeo han var verkligen på g hela rundan så fin & lyssnade super bra på mig är annat än hela jävla nöjd sen kom hovis & gjorde fint på alla fem hästarna efetr det så longerade jag emil gick bra lyssnade & ville jobba, lekte lite med micro & sist men minst så gick jag ut & gick med bästa Lego.

Ligger nu i min ur sköna säng & ska ta det lungt hela kvällen & laddar upp för en dag imorgon med.

Av Sanna - 17 oktober 2011 07:32

Nyvaken vare här ja, börjar om 30 minuter & känner mig ur depp ångesten bara fäxer fan .


Om du hade en chans att få vara jag
så skulle du se hur jag känner varje dag
du skulle känna all den smärta som jag bär
och alla minnen som fortfarande
du skulle se dom saker som jag älskar
men också all den smärta som jag hatar
du skulle se alla dom svek som bränner mig
och alla dom minnen som fortfarande sårar mig
du skulle känna hur det är att vara trasig
hur lätt det faktiskt är att bara gå sönder
hur det är att inte ha någon livslust kvar
att inte känna sig lycklig eller glad
du skulle se hur meningslöst allting är
att känna sig värdelös, ingenting värd
att känna sig som ingenting
och allt man vill är att känna sig hel igen

Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards