sannaas

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Sanna - 10 oktober 2011 21:00

Hej på er !

Efter fem långa timmar i stallet ligger jag i min ur mysiga säng hur underbart som helst.

Hästarna var annat än helt bäst idag så nöjd & ja finns inga ord alls.

Det regnade ju hela eftermiddagen men det hindrade mig inte att köra emil plutten alls . Körde han på sligan i två varv micro sprang brevid han ska ju bli kör ponny snart så han & lega ska springa med den nu ett par gånger i veckan. Men det blåste mycket & all regn bara öste ner jag frös men emil var super ändån & micro var super duktig men när vi kom tbx till stallet så hämtade jag lego så fick han springa med ett par meter gick toppen. Longreade sedan minimal var närvös ibörjan men sedan gick hon skit bra, Borstade Romeo ett bra tag gick sedan en liten slinga med han med i mörkret i ca 20 minuter.

Så nöjd med hästarna!  

Nu ska jag se film på datan & chilla med mera ses imorgon!

Av Sanna - 10 oktober 2011 09:37

Godmorgon på er   

Hemma från skolan idag orkar inte med den & jag är helt depp & ja bättre att jag är hemma än att plåga mig själv med allt i skolan så det blir en lungn dag hemma till ca 3-4 för då drar jag till stallet,

Ska väl se film & fixa bloppen kanske det får vi se helt enkelt.


Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards