sannaas

Alla inlägg under juli 2011

Av Sanna - 16 juli 2011 18:10

Nu kommer info om mina djur som jag har/ tar hand om!

Vi börjar med min kanin,

Jag har en helt underbar kanin som heter Black Nice Allice. Och kallas alla namn men det namnet jag kallar henne mest är min ''fluffa'' vet inte varför men  ja. Hon är  4 hela år och är rasen lejonhuvad dvärgkanin.

Hon är en speciell dam som vet vad hon vill och tror att hon äger typ hela jorden men neä men hon är så bestämmd kan jag säga och jag tror många håller med mig som har träffat henne ?.

Men iallfall jag fick hem henne den 5 december 2009. Hon var inte tam alls och hoppade typ på folk. Men det va för hon var så himla rädd. Det tog månader att få henne att lita på mig men sommaren 2010 kunde vi lita på varandra och då var nästa sak att testa att ha sele på henne och hon fick panik hon ville fly och det va hemsk att se henne så .Det tog nästan hela sommaren ,Men hon får lite panik nu med när jag har selen på henne men den är inte lika stark. Och hon blir väldigt stressad om hon inte vet vad hon ska göra om jag kräver något av henne då försöker hon springa ifrån det. Men det börjar gå bättre och bättre . Hon älskar att få springa lös ute och en sak som hon är helt galen i är snö.Hon älskar den och gräver djupa håll och det ser jätte mysigt ut . Hon är en stjärna på hoppning är har väldigt lätt för sig där och är smidig vi har kommit långt i det med.Och hon älskar verkligen att få springa i sin hage som hon har. Hon är så speciell och har fångat mitt hjärta från dag ett jag älskar denna kanin sjukt jävla mycket hon är mitt hjärta världens finaste tjeja.


  


  


  

  Älskar dig mest av allt hjärtat   

Av Sanna - 16 juli 2011 14:59

Kommer massa info om alla mina djur som jag har senare ikväll och bilder !

En dag utan mina underbar djur klarar jag inte av ni är allt jag har !

Nu får ni en bild på mig bara för att !

Vi ses PUSS

   

Bild på min kanins son :( ..  

Av Sanna - 16 juli 2011 12:35

Jag älskar dig mest av allt        

Av Sanna - 15 juli 2011 20:58

Hej alla fina !

Nu var det ca 4-5 månader sen jag skrev men jag vet ite vad jag ska göra med denna blogg men iallfall ska ska jag göra om den helt imorgon och ska verkligen vara aktiv och skirva varje dag,

Men nu får ni kommentera vad ni vill se för bilder och vad ni vill läsa om !

Vi ses puss !

Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards