sannaas

Alla inlägg under juli 2011

Av Sanna - 21 juli 2011 13:50

Bloggen har varit på noll i ca 2 dagar men jag har inte haft någon lust att blogga och ja allt är bara för mycket .

Men igår var jag på öland med nicole och pappa och min lillebror, dagen var grym och allt var perfekt så otroligt skönt att komma ifrån viken kan jag säga.

Kommer massa bilder sen om jag orkar från gårdagen, idag är jag trött och orkar inte göra ett skit men jag måste ut till lilleman och ta en tur i skogen och sen vet jag inte vad som händer mer, Jo och igår när vi stannade på donken i kalmar gissa vad som försvann?!   JO min jävla mobil...det tog ca 5-10 minuter så var den borta asså seriöst jag blir galen varför ta massa saker från andra ?

Näe jag fattar det inte alls men ja så är livet och ska få ny mobil hoppas jag ?

Har inget mer att skriva vi ses senare idag !

Puss  

Av Sanna - 19 juli 2011 00:24

Har gjort om bloggen lite nu ikväll men jag vet ärligt inte talat hur jag vill ha den ?!!! ;o

Men lite nöjd är jag väl med den men ja får be nicole hjälpa mig lite   om hon orkar då med.

Nu ska jag ladda upp alla bilder från dagen så. ses vi imorgon PUSS!

Här får ni en bild på bästa väään   


 

-

Av Sanna - 18 juli 2011 22:49

Heej alla söta.

Bloggen har varit på noll hela dagen idag men jag har inte haft tid för datan idag om jag säger så, Men ja så får det blir när vädret är på topp och ja då vill man ju inte sitta inne precis?!

Dagen började med att jag vaknade upp med skit väder sen senare på eftermiddagen så åkte jag och nicole till lilleman och cp tog ut dom och borstade lilleman han var en riktig skit gris och sen tog jag på han sitt skritt träns och gick iväg på en lång gå tur mysigt och cp var helt okej idag med vi tänkte ju fota och allt men ja båda hästarna var sjukt jobbiga så vi gick hem igen och påväg hem hittade vi massa hallon (y) så jävla gott!

Släppte ut dom i hagen och sen åkte vi hem, När  vi kom till stan så skulle vi ner till donken och träffa folk och ja vi har varit nere på stan nu sen 6 typ ?

Vädret var ju jätte bra och vi satt och snacka i timmar typ och ja det har varit en underbar kväll !

Och nu sitter jag här halv trött och ska snart mysa med djuren ...?

Blir inget mer inlägg i dag vi ses!

Kram

Av Sanna - 17 juli 2011 23:58

Hej bloggen !

Dagen har rullat på som vanligt eller aha.

Nu ikväll har jag hållt på med bloggen men den är inte klar en på ett tag om jag säger så ,

Nicole sover här i natt vi har sett film och varit ute och gått nu på kvällen mysigt men jag vet ärligt inte vad jag ska skriva mer nu så vi ses imorgon för nu ska jag mysa ner mig i sängen och se tv.

 

 

Av Sanna - 17 juli 2011 17:17

Hej på er igen!

Kom precis hem från lilleman och idag blev det ridning efter ca 1 månad vila ?

Nääe men han hade tappat en sko förra veckan och sen har inte hovslagaren kommit ut -.-'

Men tog en skrit tur i skogen och han var ganska seg idag känns lite konstigt men det gick toppen ändån .

Nu och framåt ska jag försöka rida varje dag eller gå ut och gå med lilleman och sen ska jag göra ett shema till honom med .

Imorgon blire en fota tur med nicole som även sover här i natt .

1 bild från dagen :

  Älskade Häst   

Av Sanna - 17 juli 2011 12:59

 


       

Av Sanna - 17 juli 2011 12:44

Har grymt mycket saker att göra idag men jag är så seg och sitter här och gör precis ingenting   Men ja ska städa alla burar städa mitt rum allice ska få vara ute halva dagen och sen ska jag hoppa med henne idag med och alla djuren ska jag mysa med ganska mycket och så ska jag ut till lilleman med (?)

Hoppas han har skor så vi kan ta en tur i skogen ! Då fotar pappa med tror jag och sen ska jag fota massa bilder på djuren och ja fullt upp.

Ska skriva ett shema som jag ska ha till djuren med som jag tänkte skriva på bloggen som ni får se ?

Har mycket nytt som kommer upp på bloggen nu så ni vet !

Hare bra alla söta läsare!

Av Sanna - 17 juli 2011 12:29

Dirty Devil är en blev valack för några månader sen och det var tänkt att han skulle bli våran avels hingst men han blev agressiv och det gick knappt hantera honom men han har blivit bättre nu lugnare och man kan hålla på med honom och det känns bra , Vi har kommit ganska långt i inridningen och han tycker det är grymt kul. Han är 4 år och är efter den fina connemara hingsten ue: Öxenholm Bobby 103. Han är allså halv bror till dom 3 andra fölisarna .

Han kommer nog bli en maxad d-ponny och när han var liten så var han så busig och sara är har allså fött upp devil helt själv .

Han är en envis kille som vet vad han vill men han är en super snäll ponny med älskar att få komma ut och ha kul.

Älskar denna kille enormt   

  

  

  

  

Fina killen .

Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards