sannaas

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Sanna - 1 februari 2012 19:28

Om du bara visste hur mycket jag älskar dig,varje sekund tänker jag på dig och varje steg tar jag för dig, varje andetag tar jag för dig.
Du är mitt hjärta,mitt liv för jag vägrar vara utan dig i en sekund. Du är de enda som kan få mig att verkligen le & vara lycklig.


En av dom första bilderna som jag tog på dig & det var då våran resa började tillsammans  ♥

 

 

Av Sanna - 1 februari 2012 18:47

En trött & hungrig tjej sitter det här men nöjd över dagen helt okej helt enkelt & Romeo var helt UNDERBAR!

Skit fin var väldigt mjuk & lyssnade hela tiden & tog bettet väldigt bra & gick i form nästan hela passet & han verkar tycka att det var kul med  helt nya saker & inte bara springa i skogen & jobba även träna mer ''dressyr'' för han älskar ju att jobba det syns ju på honom    

Vi hade en bana men olika ''hinder'' & koner & några ställen hade vi bommar som vi skulle gå igenom svårt att förklara men han förståd direkt behövde knappt ta i tömmen det var bara på vissa ställen som han behövde lite extra stöd men fyfan vad gammel gubben kan så sjukt jävla nöjd över honom  ♥

Micro Lego & Emil blev det bara mysa & gå ut på en lång tur i skogen & Micro Älskade det verkligen bockade & var helt galen ^^

Dom andra var lugna & snälla men alla 3 var duktiga iallfall ,

Minimal blev det mer trickträning & agility hon verkar ÄLSKA det verkligen & vi har inte kört agility sen oktober eller mer men hon kom ihåg & trickträningen går skit bra & idag provade vi nästa ben som vi aldrig har tränat på & det gick toppen efter ett tag funkade det toppen & jag är så nöjd över hjärtat.

Filmade lite från dagens pass med Minimal fårse om det kommer upp men håll koll   


Av Sanna - 1 februari 2012 11:56

Chill har nu rast till kvart i 2 då ska jag ha Romeo på min kör lektion kul .

Men hela förmiddagen har jag haft stalltjänst släppt ut lite hästar & mockat & sen nu i slutet så hade vi selens delar typ & det kan jag redan för jag kör så pass mycket , Men kul ändån .

Håller precis på att laga lite mat till mig & till det ska jag se mitt älskade pogram .

Norska paradiset 2011 jag bara ÄLSKAR det kärlek kärlek.

Men jag är taggad som tusan ska bli skit kul att ha med gammel gubben


 

Av Sanna - 1 februari 2012 07:38

Godmorgon på er !

Sitter klar & redo för en skol dag nere i stallet som jag har varje onsdag blir kanske att ta med någon av ponnysarna på mina lektioner men det beror väl helt på vad vi ska göra & så ,

Men bloggen känns inte så ''intressant'' nu mera & jag vet inte heller vad jag ska skriva om har någon förslag?

Ska fixa det sista & dra bort till stallet ses senare idag.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 17 år som driver denna blogg kommer från västervik men bor nu i Linköping går på vretagymnasiet första året & ska studera häst när jag går i 2:an.I denna blogg får ni läsa om dessa 5 ponnys & min utveckling jag
Trikcträning & agylity.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sanna

Mina djur

sannaas


Ovido - Quiz & Flashcards